نکات لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل

در این مقاله نکاتی برای بسته بندی بهتر اسباب و اثاثیه شما هنگام اسباب کشی بیان شده است که میتواند بسیار کار شما را سرعت ببخشد و ایمن تر سازد

صفحه اصلی/مقالات/نکات لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل
بازدید کل : ۱۸۳ -بازدید امروز : ۲

نکات لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل

می خواهیم در مورد این که بهترین روش برای جا به جایی چگونه انجام می شود صحبت کنیم یعنی می خواهیم نکات لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل را بررسی کنیم و بدانیم چه نکاتی ، نکات مهم برای بسته اثاثیه منزل می باشد .و بدانیم چگونه خود بدون نیروی کمکی وسایل مهم زندگیمان را به بهترین شکل ممکن بسته بندی بکنیم .

روش های نوین بسته بندی چگونه است ؟ 

برای بسته بندی امروزه در دنیای مدرن از روش های مختلف و اساسی استفاده می شود و می توان گفت هر روز روش های بهتری نیز برای بسته بندی لوازم به وجود می آید .

در گذشته های فقط از پتو و روزنامه های مختلف برای بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می شد اما امروزه علاوه بر این که از لوازم جدید تری استفاده می شود لوازم را طبقه بندی می کنند و هر وسیله ای را در جعبه و یا با وسیله ی مخصوص خود بسته بندی می کنند .

برای بسته بندی مدرن از چه لوازمی استفاده می شود ؟ 

بعد از این که لوازم طبقه بندی شد و از لحاظ این که چه لوازمی باید در چه نوع بسته بندی ای جمع اوری شوند نوبت به استفاده از لوازم برای بسته می شوند . لوازمی که برای بسته بندی استفاده می شود به قرار زیر است :

  • کارتن های چند لایه برای بسته بندی لوازم شکستنی : کارتن های چند لایه محکم مقاوم و قوی در برابر جا به جایی می باشند و لوازم شما را برای مدت زمان طولانی تری محافظت می کنند .
  • استفاده از فوم های مخصوص برای جایگزینی لوازم حساس در جعبه ها و یا برای بسته بندی لوازم بزرگتر و حساس تر
  • استفاده از کیسه های حباب دار برای لوازمی همچون مبل ها ، میز و صندلی و همین طور در صورتی که یخچال ها و یا لوازم برقی منزلتان جعبه نداشتن می توانیم از کیسه های حباب دار برای ان ها استفاده کرد .
  • استفاده از کارتن های مخصوص لباس : کارتن های مخصوص لباس ها دارای رگال و مکانی هستند که از چروک شدن احتمالی لباس های شما جلوگیری می کند و می توان گفت بعد از این که جا به جایی انجام شد شما بدون دغدغه ای می توانید لباس های خود را از این جعبه ها خارج کرده و برای فردا سر کار رفتن نیازی به اتو لباس های شلوغ نباشد و یا این که در شلوغی اسباب کشی بخواهید به دنبال اتو و لباستان باشید در اصل این جعبه ها برای آسایش حال شماست .

چگونه لوازم رابرای بسته بندی طبقه بندی کنیم ؟

اگر دفعه ی اولتان است که می خواهید بسته بندی اثاثیه منزل خود را انجام دهید می توان گفت لازم است این نکات را مطالعه کنید .شما باید بین لوازم حساس و شکستنی و لوازم دیگر تفاوتی قایل شوید و جدای از این ها لازم است بین همان لوازم شکستنی نیز تفاوت قایل شوید و لوازم شکستنی حساس تر را از لوازم شکستنی سنگین تر نیز جدا کنید و از سنگین کردن جعبه ها جدا پرهیز کنید و انتهای جعبه های شکستنی را حتما چفت وبست محکمی برایش بزنید که مبادا در بین جا به جایی جعبه ها باز نشوند .

استفاده از نیروی کمکی برای بسته توسط شرکت های باربری

اگر تمام این ها کارها برایتان سخت است و یا وقت و زمان کافی برای انجام این قبیل کارها ندارید می توانید از شرکت های باربری کمک بگیرید ، در حال حاضر شرکت های باربری نیروهای آموزش دیده و متبحری را در امر بسته بندی آموزش داده اند و اماده اند برای بسته بندی لوازم شما به کمک شما آماده و دغدغه ی بسته بندی لوازم را از روی دوش شما بردارند .

banner