۵ روشی که استارت آپ ها می توانند بازدید خود را افزایش دهند

در این مقاله به ۵ روش کلیدی برای افزایش بازدید استارتاپ‌ها پرداخته‌ایم. این روش‌ها به شکل کارآمد و قابل اجرا برای بهبود دسترسی و جذب مخاطبان شما خواهند بود.

نشینید و امیدوار باشید که تجارت به سراغ شما بیاید. خودتان را در آنجا قرار دهید و از فرصت ها برای شرکت در رویدادها، شبکه سازی، رقابت و ایجاد روابط جدید استفاده کنید . در طول همه‌گیری اخیر، بسیاری از استارت‌آپ‌ها مجبور شدند در مدل‌های کسب‌وکار خود تجدیدنظر کنند. در برخی موارد، این به معنای تمرکز مجدد بر روی کسب و کار اصلی و تعیین میزان پاسخگویی به نیازهای مشتریان بود. در موارد دیگر، استارت آپ ها برای موفقیت باید مدل های کسب و کار خود را به طور کامل تغییر می دادند. اکنون که دنیا به حالت عادی بازگشته است، توصیه می‌کنم استارت‌آپ‌ها یک فوریت جدید را پشت سر آشکارتر شدن و تداوم حرکت خود قرار دهند. روش‌های انجام این کار شامل حضور یا سخنرانی در رویدادها، رقابت در مسابقات استارت‌آپ‌ها و ایجاد روابط جدید با مشتری یا شریک است. استفاده از چنین فرصت‌هایی به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا از این همه‌گیری قوی‌تر از همیشه بیرون بیایند. ما در این مطلب به ۵ روشی که استارت آپ ها می توانند بازدید خود را افزایش دهند اشاره کرده ایم در نتیجه با ما همراه باشید .

۵ روشی که استارت آپ ها می توانند بازدید خود را افزایش دهند

۱. رویدادهای مناسب را هدف قرار دهید

 در سرتاسر جهان، سازمان دهندگان رویداد را می بینم که از رویدادهای مجازی به میزبانی رویدادهای حضوری تغییر می کنند. توصیه می کنم استارت آپ ها از این فرصت برای افزایش دید خود استفاده کنند. استارت‌آپ‌ها می‌توانند بر اساس مضامین رویداد و نمایه معمول شرکت‌کنندگان تحقیق کنند که کدام رویدادها مرتبط‌تر هستند. در رویدادهای فناوری و تجاری، شرکت‌کنندگان اغلب شامل مدیران شرکت‌ها، دیگر استارت‌آپ‌ها، شرکای بالقوه و مشتریان و سرمایه‌گذاران هستند. اکثر رویدادها نمایه های عمیق شرکت کنندگان خود را منتشر می کنند، بنابراین استارتاپ ها می توانند این موارد را زودتر مطالعه کنند و تعیین کنند که کدام رویدادها مناسب ترین هستند. قبل از هر رویدادی، از وب سایت ها و برنامه های رویداد استفاده کنید تا ببینید چه کسی در آن شرکت می کند. این به شما این امکان را می‌دهد که برای راه‌اندازی جلسات شبکه زودتر از موعد خود تماس بگیرید. روزنامه‌نگاران اغلب در رویدادهای تجاری و فناوری شرکت می‌کنند، بنابراین شانس خوبی وجود دارد که استارت‌آپ‌ها بتوانند با آن‌ها ملاقات کنند و به طور ایده‌آل مصاحبه‌های مطبوعاتی ترتیب دهند .

۲. برای تبلیغ استار آپ خود رقابت کنید

 همچنین توصیه می‌کنم که استارت‌آپ‌ها برای افزایش دید کسب‌وکار و بنیان‌گذاران آن، رقابت در مسابقات استارت‌آپ را در نظر بگیرند. حتی اگر برنده نشوید، می‌توانید کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید، برنامه آسانسور خود را تنظیم کنید و با شرکت‌کنندگان - از جمله سایر رقبا، داوران، سرمایه‌گذاران و روزنامه‌نگاران - شبکه کنید.
 فرصت های معمولی عبارتند از:
 مسابقات طرح کسب‌وکار توسط برنامه‌های MBA ارائه می‌شود، که به استارت‌آپ‌هایی با ارتباط با مدرسه پیشنهاد می‌دهند تا طرح‌های تجاری خود را ارائه کنند و برای برنده شدن رقابت کنند.
 مسابقات Pitch توسط رویدادهای فناوری پیشرو در سراسر جهان، مانند Collision، Web Summit، Startup Grind و The Next Web ارائه می‌شوند. استارت‌آپ‌هایی که با هم رقابت می‌کنند معمولاً روی صحنه می‌روند تا ایده‌های خود را در مقابل مخاطبان رویداد مطرح کنند.
 رقابت‌های استارت‌آپ به استارت‌آپ‌ها اجازه می‌دهد تا بر مبنای محلی، منطقه‌ای، ملی یا بین‌المللی به رقابت بپردازند. برای مثال، در جام جهانی استارت‌آپ، استارت‌آپ‌ها در بیش از ۷۰ رقابت منطقه‌ای در سراسر جهان به رقابت می‌پردازند. برنده فینال بزرگ یک جایزه سرمایه گذاری ۱ میلیون دلاری دریافت می کند.

۳. ایجاد روابط جدید

 جلسات مجازی جایگاه خود را دارند، هیچ چیز مانند ملاقات حضوری برای ایجاد روابط واقعی و طولانی مدت وجود ندارد. فوربس اینسایت گزارش می‌دهد که ۸۵ درصد از مردم گزارش داده‌اند که روابط تجاری قوی‌تر و معنادارتری با افرادی که رودررو با آنها ملاقات کرده‌اند ایجاد کرده‌اند. وقتی در رویدادها و مسابقات شرکت می‌کنم، اغلب با افراد با نفوذی از اقشار مختلف آشنا می‌شوم که در غیر این صورت آنها را ملاقات نمی‌کردم. استارت آپ ها باید از چنین فرصت هایی استفاده کنند و یا درخواست معرفی کنند یا فقط خود را معرفی کنند. روابط تجاری من با شرکا، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های نمونه کار و روزنامه‌نگاران با یک ملاقات غیررسمی و ملاقات حضوری آغاز شد.

۴. محتوای رهبری فکری را منتشر کنید

 راه خوب دیگری که استارت آپ ها می توانند دیده شدن خود را افزایش دهند، انتشار محتوای رهبری فکری است. من اغلب به بنیان‌گذاران استارت‌آپ توصیه می‌کنم در مورد آنچه می‌دانند بنویسند - چه در مورد فناوری‌های جدید، روندهای تجاری یا توصیه‌های رهبری. این به نویسنده اجازه می دهد تا خود را به عنوان یک متخصص در یک یا چند موضوع معرفی کند. مطبوعات ممکن است متوجه چنین محتوایی شوند و اغلب درها را به روی روابط تجاری جدید باز می کند.
 تحقیقات نشان می دهد که رهبری فکری کار می کند. در واقع، ۸۸ درصد از تصمیم‌گیرندگانی که توسط Edelman و LinkedIn نظرسنجی شده‌اند، فکر می‌کنند که رهبری فکری به‌طور مؤثر ادراک آنها را از یک سازمان بهبود می‌بخشد. تصمیم گیرندگان تجارت به کسب و کار گفتند که رهبری فکری با کیفیت بالا شهرت شرکت را تقویت می کند و تأثیر مثبتی بر درخواست ها برای دعوت نامه های پیشنهادی، برنده شدن، قیمت گذاری و فروش متقابل دارد که پس از فروش رخ می دهد.
5 روشی که استارت آپ ها می توانند بازدید خود را افزایش دهند
 نوشتن محتوای رهبری فکری می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. ساده‌ترین روش نوشتن مقاله در لینکدین، پر کردن رسانه‌های اجتماعی یا استفاده از یک کانال خودنشر است. کارشناسان همچنین می توانند مقالات خود را به نشریات محلی، منطقه ای یا ملی ارسال کنند که محتوای ارائه شده را می پذیرند. انجام این کار به مؤسس استارت‌آپ کمک می‌کند تا تخصص خود را بدون تولید اخبار، که معمولاً برای دریافت پوشش مطبوعاتی لازم است، به اشتراک بگذارد. محتوای رهبری فکری فراتر از مقالات است. از جنبه فنی، بنیانگذاران استارت آپ - یا سایر کارشناسان، از جمله مقالات ارشد فناوری - می توانند مقالات فنی یا یافته های تحقیقاتی را منتشر کنند. از جنبه خلاقیت، کارآفرینان می‌توانند ویدئوهای کوتاهی بسازند که در عین سرگرم کردن مخاطب، تخصص خود را نشان دهد.

۵. به حرکت خود ادامه دهید

در ادامه ی مقاله ی ۵ روشی که استارت آپ ها می توانند بازدید خود را افزایش دهند  به مقوله ی ثابت قدم بودن خواهیم پرداخت .اکنون که امکان ملاقات حضوری با افراد و شرکت در رویدادهای زنده وجود دارد، توصیه می‌کنم استارت‌آپ‌ها سخت تلاش کنند تا بازدید خود را افزایش دهند و شتاب کسب‌وکار خود را حفظ کنند. ننشینید و امیدوار باشید که تجارت به سراغ شما بیاید. خودتان را در آنجا قرار دهید و از فرصت ها برای شرکت در رویدادها، شبکه سازی، رقابت و ایجاد روابط جدید استفاده کنید. هر کدام می‌توانند به رشد سریع‌تر استارت‌آپ‌ها کمک کنند و آن‌ها را قادر می‌سازد از ایده‌های نوآورانه خود سرمایه‌گذاری کنند و در نهایت جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنند.

banner