میکسر اوور هد

بهترین اورهد میکسر آزمایشگاهی یا همزن مکانیکی برای ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی

صفحه اصلی/مقالات/بهترین اورهد میکسر آزمایشگاهی یا همزن مکانیکی برای ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی
بازدید کل : ۴۸۵ -بازدید امروز : ۱

بهترین اورهد میکسر آزمایشگاهی می تواند رنج گسترده ای از فعالیت های تولیدی شما را پوشش دهد. مواد از ویسکوزیته کم تا مواد بسیار غلیظ با رنج تنظیم دور گسترده برای تولید انواع کرم، لوسیون و ماسک های زیبایی.

امروزه صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار پر رونق و پر تقاضا جلوه می کند، به نحوی که تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی تصمیم به احداث تولیدی در این حوزه می گیرند. برند های متنوع، تنوع بالا از گستردگی این حوزه خبر میدهد.

در فرهنگ کشور عزیز ما در هر شرایط اقتصادی که داشته باشیم، حتی اگر بسیاری از صنایع رو به ضعف باشند، اما صنعت زیبایی رو به رشد است. هر روزه به تقاضا برای محصولات این حوزه افزوده می شود.

بهترین اورهد میکسر آزمایشگاهی

صنعت رو به رشد در ایران

فرض کنید کرم ساخت شما روی صورت یکی از مشتریان شما پاسخ مثبت دهد، وضعیت پوست ایشان را بهبود دهد. اگر شانس همراه شما باشد و این مشتری شخصیت برونگرایی باشد، در همه جا شما را به صورت رایگان معرفی میکند.

این اتفاق کافی هست که شما بگویید: کارم گرفت. زحمات من به ثمر نشست.

بسیاری از صنایع را زیر و رو کردیم، به هیچ وجه نمی توان شانس موفقیت در این حوزه را نسبت به بقیه، نادیده گرفت.

فورمولاسیون کرم، لوسیون و ماسک

از منابع و کتاب های انگلیسی می توانید فورمول های مطمئن را استخراج کنید. یکی از سایت های دانلود رایگان کتاب های اصلی را اینجا معرفی می کنیم. شما با تایپ عناوین کتاب می توانید آنها را استخراج کنید و به آسانی فورمول ها را جمع‌ آوری کنید. (سایت لیب جن) بدلیل فیلترینگ این سایت توسط خود گوگل از گذاشتن لینک آن خودداری کردیم اما در این عنوان را سرچ کنید، به راحتی به عنوان اصلی میرسید.

آماده سازی محصول با میکسر آزمایشگاهی

خب تا اینجا اگر فورمول را پیدا کردید و از جای معتبر خرید کردید. باید بگوییم نقطه اصلی کار اینجا هست. بسیاری فکر می کنند با میکسر و همزن های خانگی می توانند همان خروجی را داشته باشند. باید بگوییم هرگز چنین چیزی نیست. چرا؟

یکی از دلایل روشن را اینجا بازگو می کنیم. مگر نه این است که حباب داخل محصول بسیار می تواند در اکسایش پوست اثر بگذارد. حال فرض کنید یکی از سازندگان با همزن های خانگی کیک یا مخلوط کن شروع به کار کند، اصل کار خیلی از دستگاه های خانگی، اختلاط هوا هست. حالا یک اتفاق بد می افتد. شما اول راه اندازی کار که هزینه کرده اید و مطالعه و مواد اولیه، محصولی را در بازار عرضه می کنید که پوست افراد را اکسید می کند. به همین سادگی اول کار به خودتان ضربه می زنید.

راه حل مشکل کجاست؟

پیشنهاد ما میکسر آزمایشگاهی با قابلیت تنظیم دور از ۵۰ تا ۳۰۰۰ آر پی ام هست. (بدون لرزش) لرزش بیش از حد و دور بالا باعث ایجاد حباب است. در بازار دستگاه های میکسر تقلبی و اصلی دارد. همیشه توصیه ما خرید حضوری هست. اگر غیر حضوری می خرید به پیشنهاد های قیمت پایین گوش ندهید. از افراد معتبر خرید کنید.

میکسر آزمایشگاهی مناسب این کار برند اور هد میکسر هست با عکس زیر.

میکسر ازمایشگاهی

پخش و تولید این دستگاه مختص رویان ایران می باشد اما متاسفانه اخیرا مدل های تقلبی با موتور های بی کیفیت روانه بازار شده. جالب است بدانید پوسته دستگاه های بازار یکی است اما موتور های متفاوتی به کار رفته در آن است.

توصیه ما همیشه دستگاه های با اصالت و ضمانت معتبر می باشد.

کاربرد میکسر آزمایشگاهی و مزیت آن نسبت به همزن خانگی

اصلی ترین مزین آن، کاربری آسان و قابلیت تنظیم در رنج گسترده است. میکسر آزمایشگاهی اوور هد میکسر می تواند رنج ویسکوزیته آب تا عسل از دور ۵۰ تا ۳۰۰۰ دور را پوشش دهد. میکسر ها می توانند رنج وسیعی از پره ها را داشته باشند. سه پر، چهار پر، خورشیدی و ...

میکسر آزمایشگاهی اوور هد میکسر

هر کدام از پره ها کاربری منحصر به فردی دارند. یکی برای خرد کردن، یکی ایجاد حباب، یکی همزن مواد غلیظ بدون حباب، یکی برای همزن مواد رقیق بدون حباب ودر سایز های متنوع طبق خواست شما ارائه می شود.

میکسر آزمایشگاهی خارجی هم داریم؟

بله شرکت فوق که معرفی شد، نمایندگی ام تاپس کره در جهت میکسر های آزمایشگاهی را هم دارد که برای رنج های بالا و حجم های متنوع پاسخگو نیاز شما می باشد. اما برای شروع کار توصیه ما مورد اوور هد میکسر با هزینه نرمال و کیفیت بالا می باشد.

banner