کسب و کار

تبدیل ایده ها به واقعیت در کسب و کار

تبدیل ایده ها به واقعیت - چگونه زندگی روزمره شما الهام بخش ایده های تجاری است و نحوی داشتن کسب و کار موفق

صفحه اصلی/مقالات/تبدیل ایده ها به واقعیت در کسب و کار

۴ راه کار طلایی برای تبدیل ایده به واقعیت :

 پشت هر کسب و کار بزرگی که دنیا را تغییر می دهد، کارآفرینی وجود دارد که یک ایده ی راهنما داشت . ایده درست می تواند تفاوت بین یک شرکت قابل دوام و یک شرکت غیرقابل دوام را نشلن دهد ، اما این ایده ها از کجا می آیند؟در این متن ایده هایی از فرد (  بنیانگذار ButterflyMX ، Cyrus Claffey ) موفقی ذکر شده که خود او شرکت موفی دارد  در واقع ما به شما در مسیر تبدیل ایده ها به واقعیت در کسب و کار کمک خواهیم نمود پس با ما همراه باشید . در نتیجه با ما همراه باشید تا با تجربیات این فرو موفق در زمینه ی کسب و کار آشنا شوید .
این روزها، شرکتی که من تأسیس کردم چندین خط تولید ارائه می دهد و به مشتریان در کشورهای مختلف خدمات ارائه می دهد. اما قبل از همه اینها، من یک مرد دیگر بودم که سعی می‌کرد ایده‌هایی برای یک کسب‌وکار ارائه کند. چگونه می توانستم مطمئن شوم که به ایده درستی رسیده ام؟
اما رسیدن به یک ایده تنها اولین قدم است. بنابراین، پس از لحظه اولیه که الهام بخش ایده پشت شرکت من بود، در اینجا آمده است که چگونه توانستم آن ایده را به واقعیت تبدیل کنم.

متوجه شدم که میلیون‌ها نفر دیگر در سراسر جهان همین مشکل را دارند و به این فکر کردم که برای رفع آن چه کاری می‌توانم انجام دهم.

۱. شناسایی مشکل

 به احتمال زیاد، چیزهایی در زندگی روزمره شما وجود دارد که شما را آزار می دهد یا فقط زمان زیادی را می گیرد! در واقع ایده اینگونه به ذهنم رسید.
در سال ۲۰۱۳، من در آپارتمانی در بروکلین زندگی می کردم، اما شغلم در منهتن بود. زمانی که سر کار بودم، مدام بسته‌ها را گم می‌کردم - که به این معنی بود که از آخر هفته‌ام وقت می‌گرفتم تا در صف اداره پست بایستم و آنها را تحویل بگیرم. در نتیجه یکی از راهکار هایی تبدیل ایده به واقعیت پیدا کردم مشکل اصلیتان است .

۲. با آخرین تکنولوژی همراه باشید

 بعد از کمی تفکر مطمئن شدم که تنها من نیستم که این مشکل را دارم. چه کسی بسته ای را از دست نداده است که در خارج از شهر بوده است یا به دلیل خرابی تلفن داخلی برای اجازه دادن به یکی از دوستان تلاش کرده است؟
تقریباً در این زمان، مردم تازه شروع به درک امکانات پشت تلفن‌های هوشمند کرده بودند. با این رایانه های کوچک، مردم می توانستند به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و راه های جدیدی برای برقراری ارتباط با یکدیگر باز می کردند.
 مطمئناً بسته های گم شده می تواند به گذشته تبدیل شود. از آنجایی که همه همیشه به تلفن های هوشمند خود دسترسی دارند، چرا راهی اختراع نکنید که مردم بتوانند با یک برنامه تلفن همراه، پیک ها و بازدیدکنندگان را وارد کنند؟

چه کسی در سراسر شهر باشد - یا در سراسر کشور - آنها می توانند از تلفن هوشمند خود استفاده کنند و قفل در را از راه دور باز کنند. اما این پایان ایده من نبود

۳. از فناوری برای حل مشکل خود استفاده کنید

متوجه شدم که اتصال اینترکام به تلفن هوشمندتان می‌تواند کل دنیایی از امکانات را باز کند که همه چیز مربوط به درب ورودی را آسان‌تر می‌کند، چه در حال ورود به یک دوست یا دریافت یک بسته باشید.
با کمک تلفن‌های هوشمند، یک سیستم کنترل دسترسی هوشمند می‌تواند به ساکنان امکان دسترسی به ویژگی‌ها و امکاناتی را بدهد که با سیستم‌های اینترکام سنتی امکان‌پذیر نیست.
به عنوان مثال، قبلاً سیستمی وجود داشت که به شما امکان می داد تلفن را به داخل کابین درب ورودی خود متصل کنید. شما می توانید با فشار دادن "۹" در را باز کنید. این سیستمی بود که با تلفن های ثابت کار می کرد، اما من پیش بینی کردم که می توان آن را روی تلفن همراه نیز کار کرد.
 بنابراین، با استفاده از قدرت کامل تلفن هوشمند، راهی برای مستاجران ایجاد کردیم تا هر زمان که کسی درخواست ورود کرد، ویدیوی لحظه‌ای از درب ورودی خود را مشاهده کنند. مردم قبلاً از تلفن های هوشمند خود برای تماشای فیلم استفاده می کردند - پس چرا دوربینی را برای مشاهده فعالیت های درب در زمان واقعی روی دستگاه مخابره داخلی خود نصب نکنید؟

۴. ایجاد کارایی بیشتر

 حتی با وجود اینکه ویدیو بلادرنگ کیفیت زندگی ساکنان را افزایش می‌دهد، ما به همین‌ جا بسنده نکردیم. می‌دانستم که استفاده از تلفن هوشمند برای برقراری ارتباط با اینترکام، پتانسیل بسیار بیشتری دارد، بنابراین تیم من به تکرار ادامه داد.
 در مرحله بعد، ما یک مشکل دیگر را حل کردیم: برای اعطای دسترسی، مجبور به صرف هر زمانی از روز خود باشیم.
 فرض کنید از برنامه ما برای اجازه دادن به یک پیک تحویل استفاده می کنید. خیلی خوب است که بسته خود را دارید! اما این هنوز یک تماس دیگر است که باید می‌گرفتید و وقفه‌ای بود که هر کاری انجام می‌دادید را متوقف کرد.
 به‌ جای اینکه به‌صورت دستی به هر راننده تحویلی اجازه دهید، می‌توانید به سادگی یک کارت تحویل را به راننده خود پیامک کنید. سپس راننده‌تان می‌تواند از یک کد QR یا پین در دستگاه مخابره داخل ساختمان برای ورود استفاده کند، که امکان دسترسی ایمن را فراهم می‌کند - و اجازه می‌دهد روز شما بدون وقفه ادامه یابد.
و Delivery Pass امکانات بیشتری را باز کرد. ما می‌توانیم کدهای پین تولید کنیم، پس چرا پیشنهادات کنترل دسترسی خود را افزایش نمی‌دهیم و محصولات بیشتری به جز اینترکام ارائه نمی‌کنیم؟
ما به سرعت شروع به شاخه شدن کردیم. و اکنون، علاوه بر اینترکام، صفحه‌کلید، برچسب‌خوان‌های خودرو و فوب‌خوان‌ها را نیز ارائه می‌دهیم - این اطمینان را می‌دهیم که می‌توانیم با نیازهای هر ملک، صرف نظر از اینکه چقدر منحصربه‌فرد، سازگار شده و کار کنیم.
 داشتن یک ایده عالی کلیدی است، اما این تنها قدم اول است. تبدیل این ایده کاتالیزور به محصول نیازمند قصد، کار و توجه به آنچه زندگی مصرف‌کنندگان را آسان‌تر می‌کند.

کلام آخر :

شما با رعایت نکات بالا می توانید ایده های خود را بع واقعیت تبدیل کنید و موجب ایجاد تحولی بزرگ در زندگی خود شوید . متن فوق براساس تجریات Cyrus Claffey بنیانگذار  ButterflyMX نوشته شده است  شرکت ButterflyMX یک شرکت فناوری است که در زمینه سیستم‌های مدیریت و کنترل دسترسی به ساختمان‌ها فعالیت می‌کند. این شرکت تکنولوژی‌های نوآورانه‌ای ارائه می‌دهد که به مدیران و ساکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از تلفن همراه خود، به صورت امن و مدیریت شده ورود به ساختمان داشته باشند. از این طریق، ساکنان می‌توانند درب‌ها، آسانسورها و امکانات دیگر را با استفاده از یک اپلیکیشن کنترل کنند. این سیستم معمولاً در ساختمان‌های مسکونی یا تجاری به کار می‌رود و بهبودی در امنیت، راحتی و کارایی مدیریت دسترسی ایجاد می‌کند. کلافی بیش از ۱۵ سال است  که در حال توسعه و اجرای فناوری های املاک و مستغلات است. او در حال حاضر با برخی از بزرگترین نام ها در چند خانواده و CRE کار می کند . در نتیجه با توجه نمودن به توسعه های او می توتنیم ما نیز ایده هایمان را به واقعیت تبدیل کنیم .

banner