خطرات استفاده از جویس و پادهای یکبارمصرف تقلبی

صفحه اصلی/مقالات/خطرات استفاده از جویس و پادهای یکبارمصرف تقلبی

خطرات استفاده از جویس و پادهای یکبار مصرف تقلبی به حدی زیاد است که هم برای سلامتی بدن و هم از لحاظ نحوه کار با این دستگاه‌ها ممکن است بسیار آسیب زننده باشند. پادهای یکبار مصرف تقلبی به دلیل داشتن مایع الکترونیکی بی‌کیفیت و سیستم نامناسب، مشکلات زیادی را برای ویپرها به وجود می‌آورند. همچنین جویس تقلبی هم موجب آسیب شدید به سلامتی و دستگاه‌های ویپینگ می‌گردد. برای در امان ماندن از خطرات متعدد لوازم جانبی ویپینگ تقلبی بهتر است با کارشناسان مجموعه روکوویپ در ارتباط باشید.

بررسی خطرات استفاده از پادهای یکبار مصرف تقلبی

به لطف همه گیر شدن صنعت ویپینگ در سرتاسر دنیا با افزایش روز افزون پادهای یکبار مصرف تقلبی روبرو هستیم. این مسئله یک تهدید بسیار بزرگ برای تضعیف ایمنی و رفاه ویپرها و به خصوص در معرض خطر قرار گرفتن جوانان در دام اعتیاد و نیکوتین است.

دستگاه‌های پاد یکبار مصرف و نمونه‌های مختلف ویپ دیجیتال تأثیر بسیار زیادی در ترک سیگار دارند، افراد متعددی با استفاده از این دستگاه‌ها عادت سیگار کشیدن خود را کنار گذاشته‌اند. حجم استفاده از این لوازم رو به افزایش است، همین محبوبیت سیگارهای الکترونیکی باعث شده که زمینه مناسبی برای بازار تقلبی به وجود بیاید.

از عواقب بسیار جدی پادهای یکبار مصرف تقلبی خطر آن برای سلامتی جوانان است. چرا که اغلب این محصولات با قیمت‌های مقرون به صرفه‌تر ارائه می‌گردند و بسیاری از جوانان برای مهمانی‌های کوتاه یا مصرف سرگرمی از این محصولات استفاده می‌کنند.

 در صورت نیاز به استفاده از پادهای یکبار مصرف و یا خرید ویپ، بهتر است که از یک مجموعه معتبر مانند روکوویپ این لوازم و تجهیزات را تهیه کنید، تا ضمن تضمین کیفیت از قیمت مقرون به صرفه آن هم بهره ببرید.

شناخت محصولات ویپینگ تقلبی در بازار

افرادی که قصد ویپینگ دارند و از این محصول برای مهمانی‌ها یا مصرف روزانه استفاده می‌کنند، باید برخی از لوازم جانبی ویپ را هم تهیه کنند، تا بتوانند لذت بیشتری از ویپینگ ببرند. گاهی اوقات نیاز است که انواع جویس و سالت را تهیه کنند؛ زیرا دستگاه‌های ویپ دیجیتال نیاز به شارژ مجدد دارند.

با توجه به اینکه روند فروش محصولات ویپینگ روز به روز در حال استقبال است، نمونه‌های مختلفی از این محصولات به صورت تقلبی و فیک به بازار ارائه می‌گردد که در ظاهر شباهت زیادی به محصولات اصلی دارند. در ادامه به معرفی برخی از محصولاتی که ممکن است با نمونه‌های تقلبی آن در بازار مواجه شوید، می‌پردازیم:

انواع دستگاه‌های ویپ

به دلیل تنوع دستگاه‌های ویپ در بازار ممکن است برخی از افراد سودجو نمونه‌های نامرغوب از برندهای مطرح را تولید کنند. این دستگاه‌ها به دلیل کیفیت پایینی که دارند ممکن است سیم کشی آنها ضعیف بوده و در حین استفاده دچار اتصال کوتاه و آتش سوزی شوند.

انواع پادهای یکبار مصرف

انواع پادهای یکبار مصرف در لیست اولیه محصولات تقلبی در بازار قرار می‌گیرند، چرا که افراد با زیر سن قانونی هم می‌توانند آنها را تهیه کنند. به همین جهت افزایش مصرف سیگار و اعتیاد در جوانان روز به روز در حال بیشتر شدن است. نیکوتینی که در این پادها قرار گرفته باعث اعتیاد مغزی نوجوانان شده و می‌تواند بر روی عصب‌های مغز تاثیرات منفی زیادی بگذارد، تا جایی که بر عملکرد تحصیلی آنها و اختلالات خلقی مانند اضطراب و افسردگی تاثیر گذاشته است.

 انواع جویس و سالت

انواع مایع الکترونیکی تقلبی را از طعم‌های محبوب مارک‌های ثبت شده تولید می‌کنند. این مایع‌های الکترونیکی از نظر تست ایمنی و کنترل کیفیت استاندارد نیستند. اغلب حاوی مواد شیمیایی مضر مانند آفت کش‌ها و فلزات سنگین مانند سرب، نیکل و کروم می‌باشند. پس مراقب این محصولات از لحاظ نوع بسته‌بندی و حجم باشید. زیرا اغلب در وزن‌های بیشتر ارائه می‌گردد تا ویپرها را مجاب به خرید کند. جهت کسب اطلاعات و مشاهده قیمت انواع پاد ماد در سایت روکوویپ کلیک کنید.

عوارض استفاده از جویس تقلبی

استفاده از دستگاه‌های ویپینگ و انواع سیگار الکترونیکی دقیقاً شبیه به سیگار سنتی است. یعنی با هر کام بخاری که تولید می‌شود، وارد دهان و سپس وارد ریه می‌گردد. پس هرگونه مواد شیمیایی که در جویس وجود دارد، وارد بدن و خون می‌گردد.

در صورتی که از جویس تقلبی برای ویپینگ استفاده کنید، مشکلات متعددی برای شما به وجود می‌آید و پس از ویپینگ دچار حالات دگرگونی خواهید شد. به طور کلی این محصولات بر روی سلامتی نقش منفی زیادی دارند.

در ادامه به طور مختصر به خطرات استفاده از جویس و پادهای یکبار مصرف تقلبی که برای سلامتی دارند می‌پردازیم:

  • آسیب شدیدتر به ریه‌ها به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب و مضر و ترکیبات شیمیایی سمی

  • افزایش خطر ابتلا به سرطان به دلیل وجود مواد شیمیایی مضر

  • به وجود آمدن واکنش‌های آلرژیک و ماندگار شدن برخی از این واکنش‌ها مانند قرمزی یا تورم پوست

  • آسیب شدید به قلب و عروق و به وجود آمدن افزایش ضربان قلب و فشار

علاوه بر عوارض مخربی که جویس تقلبی بر روی سلامتی داشته، تاثیرات منفی زیادی هم بر روی دستگاه‌های ویپ به وجود می‌آورد. معمولا جویس‌های تقلبی فشار زیادی به کویل دستگاه وارد می‌کنند و شاهد سوختن سریع کویل هستیم. گاهی اوقات دستگاه بیش از حد داغ کرده یا دچار گرفتگی می‌شود.

اگر قرار است ویپینگ به بخش اصلی زندگی شما تبدیل شود؛ لازم است که حتماً از محصولاتی استاندارد با تضمین کیفیت استفاده کنید. تا حین استنشاق دود این وسایل، مشکلات مختلفی از جمله انواع مسمومیت‌ها و آسیب‌های مغزی برای شما به وجود نیاید. بهتر است مجموعه روکوویپ را برای خرید در نظر بگیرید، تا از ایمنی و استاندارد بالای این لوازم اطمینان داشته باشید.

دوری کردن از محصولات تقلبی در بازار سیاه با روکوویپ

در حال حاضر که استفاده از انواع سیگار الکترونیکی روز به روز در حال گسترش است، انتخاب مراکز فروش معتبر برای خرید این محصولات پرطرفدار ضروری است. به همین سبب شناخت فروشگاه‌های معتبر که به صورت آنلاین محصولات خود را ارائه می‌دهند، مسئله بسیار مهم است. زیرا با شناخت این مراکز دیگر نیازی به طی کردن مسیرهای طولانی و گشت و گذار در بازارهای شلوغ نیست، به راحتی می‌توانید از هر کجای کشور سفارشات خود را ثبت کنید.

مجموعه روکوویپ یکی از معتبرترین مراکزی است که در حوزه لوازم جانبی ویپ به شکل حرفه‌ای فعالیت دارد. اگر می‌خواهید برندهای معروف و محصولات اصل را تهیه کنید، کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین برای انتخاب انواع ویپ دیجیتال و آشنایی با نحوه کارکرد این لوازم هم می‌توانید از کارشناسان این مجموعه مشاوره‌های تخصصی دریافت کنید.

نتیجه‌گیری

خطرات استفاده از جویس و پادهای یکبار مصرف تقلبی بسیار زیاد است و معمولاً این محصولات مستقیم بر روی سلامتی تأثیر گذاشته و ممکن است در حین استفاده دچار آتش سوزی یا جرقه شود که از این جنبه نیز خطرناک می‌باشند. در صورتی که اصرار بر استفاده از انواع ویپ دیجیتال یا سیگار الکترونیکی دارید، باید این محصولات را با تضمین کیفیت و اصالت از مراکز معتبر تهیه کنید. مجموعه روکوویپ یکی از بهترین مراکز فعال در این حوزه است که با خیال راحت می‌توانید سفارشات خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

آیا می‌توان از شکل ظاهری جویس‌ها نوع اصل و تقلبی را تشخیص داد؟

یک راه کاربردی برای تشخیص جویس اصلی از تقلبی، شناخت شکل ظاهری این محصولات است و بهتر است حتماً از برندهای شناخته شده انتخاب کنید، تا به ویژگی‌های آن آگاه باشید.

آیا امکان پر کردن دوباره دستگاه ویپ یکبار مصرف وجود دارد؟

به شکل استاندارد پر کردن دستگاه ویپ یکبار مصرف حتی با استفاده از انواع جویس اصلی هم نباید انجام شود. چرا که خطرات مختلفی از جمله نشت مایع، آتش سوزی و آلودگی را به دنبال دارد.

بهترین راه برای خرید جویس و پاد اصلی چیست؟

انتخاب مراکز عرضه و فروش معتبر که با تضمین کیفیت محصولات خود را ارائه می‌دهند، تنها راه حل ممکن برای خرید مطمئن است.

banner