شمع وارمر عطری، معرفی، ویژگی ها و مزیت ها

شمع وارمر عطری جایگزینی برحق برای شمع های کلاسیک و حوصله سر بر قدیمی است! از پخت و پز گرفته تا زیباسازی محیط، وارمرهای معطر نماد خوش سلیقگی خانم منزل جلوی مهمانان است. بهترین شمع های وارمردار در ظروف نسوز و شفاف تولید می شوند.

صفحه اصلی/مقالات/شمع وارمر عطری، معرفی، ویژگی ها و مزیت ها

شمع وارمر عطری، معرفی، ویژگی ها و مزیت ها

روشن کردن شمع وارمر عطری یک معجزه کوچک است که با حرکت سریع فندک و ضربه کبریت شروع می‌شود، اتاق سرد و تاریک شما را به یک محیط دنج و گرم تبدیل می‌کند و با رایحه‌ای بسیار خوش و به‌یادماندنی پایان می‌پذیرد. پس عجیب نیست اگر بگوییم با خرید شمع وارمر عطری می‌توانید معجزه کنید.

در سال‌های گذشته از شمع های ساده استفاده می‌شد که از جنس پارافین ساخته می شدند. کاربرد شمع ها در گذشته فقط برای روشنایی بخشیدن به فضا بود، اما پس از گذشت مدتی از ساخت شمع ها، انسان ها پی بردند که می توان برای گرم کردن محیط نیز از آن‌ها استفاده کرد. به همین خاطر در دوران‌های گذشته، شمع های کوچکی را می ساختند که با استفاده از آن‌ها قوری چای را گرم نگه می‌داشتند، اما امروزه علاوه بر شمع های وارمر معمولی که برای گرم نگه داشتن غذا های در حال سرو استفاده می شوند، انواع شمع های تزیینی عطری نیز تولید شده‌اند که در دسته‌بندی شمع وارمر معطر قرار می گیرند. این شمع ها هنگام سوختن بدون ایجاد دود، بوی بسیار خوبی را از خود پراکنده می کنند که باعث معطر شدن فضا می‌شود و حسی نوستالژیک و رمانتیک به وجود می آورد.

شمع وارمر عطری

شمع وارمر عطری چیست؟

اگر اکنون شما اینجا هستید و دارید این مطلب را می خوانید به این معنی است که شمع وارمر را نمی‌شناسید و با شمع های عطری هم آشنایی ندارید. ولی نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما توضیح دهیم این شمع ها چه ویژگی هایی دارند، در چه مکان هایی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و بهترین شمع وارمر عطری را در چه فروشگاهی می‌توانید پیدا کنید.

وارمرها جزو وسایل تزیینی کاربردی هستند که هم در محل کار هم در خانه مورد استفاده قرار می گیرند. وارمرها مانند یک مشعل عمل می‌کنند که جایگزین کارآمدی برای شمع های سنتی هستند. بیشتر شمع های سنتی یا به صورت شمع های استوانه ای یا شمع هایی تولید می شوند که داخل شیشه قرار دارند. وقتی کار شما با این شمع‌ها تمام می‌شود، شیشه آن ها دور انداخته می شوند و متأسفانه میلیون ها سال هم طول می کشد تا این شیشه ها تجزیه شوند!

بنابراین شما با خرید هر شمع جدید فقط به زباله های موجود در طبیعت اضافه می کنید، اما راه‌حل ساده‌ای برای این مشکل وجود دارد آن هم ساخت شمع های وارمر است که در ظروف فلزی قرار دارند و با محیط زیست سازگارتر هستند. همچنین شمع های عطری به دلیل این‌که دارای انواع گوناگونی هستند، طرفداران زیادی دارند. چراکه شما می‌توانید پس از تمام شدن یک شمع از یک رایحه جدید استفاده کنید و حال و هوای خودتان را تغییر دهید.

ویژگی های شمع وارمر عطری

همه ما استحقاق آرامش و سکوت را داریم؛ بنابراین اگر شما پس از یک روز طولانی و پر مشعله نمی دانید چطور فضای منزل خود را آرامش بخش کنید، توصیه ما استفاده از یک شمع وارمر عطری بدون دود است که با رایحه ای فوق العاده آرامش بخش، می تواند به شما کمک می‌کند تا ریلکس کنید.

  • شمع وارمر عطری از جنس پارافین ساخته شده و برای روشنایی بخشیدن به فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • شمع وارمر دایره‌ای، شمع وارمر قلبی و مدل‌های مختلف دیگری هستند که ممکن است با آن ها مواجه شوید، اما این شمع‌های وارمر می‌توانند با دکوراسیون منزل شما ترکیب شوند و علاوه بر ایجاد روشنایی و رمانتیک کردن فضا، محیط مورد نظر شما را سرشار از عطرهای مورد علاقه شما نمایند.
  • شمع وارمر عطری ایمنی بسیار بالایی دارد. چراکه در داخل ظروف آلومینیومی یا پلاستیکی قرار دارد و فتیله آن هیچ گونه خطری ایجاد نمی‌کند. وارمر ها مانند شمع‌هایی که در محیط باز می‌سوزند چکه نمی‌کنند تا بتواند به سایر وسایل منزل شما آسیب بزنند.
  • دارا بودن رایحه‌های متنوع جزو ویژگی‌هایی است که این شمع‌ها دارند و باعث محبوبیت آن ها شده است.

شمع وارمر دایره ای

تفاوت شمع های سنتی با شمع وارمر عطری

شمع های سنتی که هم اکنون نیز در منازل و محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرند، بعد از ذوب شدن تمام می‌شوند و ممکن است خرید این شمع ها برای خوشبو کردن منزل یا فضای کار شما چندان مقرون به صرفه نباشد. چراکه با هر بار روشن کردن شمع و تمام شدن آن ناچار به خرید شمع های دیگری هستید.

همچنین با سوختن فتیله این شمع ها مقداری دود در فضا جمع می‌شود که به مرور زمان باعث تیره شدن رنگ دیوارها، کاغذ دیواری یا رنگ اتاق شما می‌شود. حتی ممکن است باعث زرد شدن بخش هایی از منزل شما شود که قطعاً خوشایند نخواهد بود.

به همین خاطر استفاده از شمع وارمر که بدون دود است، نسبت به شمع‌های سنتی مزایای بیشتری دارد. همچنین این وارمرها پس از یک بار سوختن فتیله به حالت مایع در می‌آیند و عطر خوش خود را در فضا پخش می‌کنند.

پس از خاموش کردن فتیله نیز نیازی نیست آن ها را در جای سرد یا خنک قرار دهید. در محیط‌های معمولی نیز آن ها به سرعت به حالت اولیه خود بازگشته و می‌توانید مجدداً بارها و بارها از انواع شمع وارمر عطری استفاده کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که شمع وارمر عطری چند ساعت روشن می ماند، شمع های وارمر معمولاً  ۴ تا ۵ ساعت روشن می مانند و می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

تفاوت شمع وارمر با شمع های معمولی این است که موم یا همان پارافین داخل یک وسیله قرار دارد که به عنوان گرمکن از آن استفاده می‌شود. همین ویژگی شمع های معطر است باعث جلب توجه مشتریان می‌شود. شاید هنگام خرید شمع وارمر عطری متوجه رایحه و بوی شمع شوید، اما این رایحه به هیچ وجه با بوی شمع هنگام روشن شدن قابل مقایسه نیست. چراکه وقتی شمع ها روشن می شوند، گرما و حرارت باعث می‌شود تا عطر روغن معطر ماندگاری و قدرت بیشتری پیدا کند.

مزیت شمع وارمر عطری

مزیت شمع وارمر عطری نسبت به شمع های معمولی باعث شده تا در بسیاری از مکان ها از این شمع ها استفاده شود.

  • این شمع ها علاوه بر خاصیت عطری بودن نیازی به شعله باز ندارند و به راحتی در یک فضای کوچک بسته هم پارافین آن ها شروع به سوختن می‌کند.
  • اگرچه قیمت شمع وارمر دونه‌ای یا بسته‌ای ممکن است نسبت به شمع‌های معمولی بیشتر باشد، اما به مرور زمان متوجه صرفه اقتصادی آن ها می‌شوید.
  • از دیگر مزایای شمع وارمر معطر می‌توان به عدم چکه کردن آن اشاره نمود. به همین خاطر اگر نگران فرزندان یا حیوانات خانگی خود هستید که در معرض موم های آب شده و داغ قرار بگیرند، دیگر نگران این قضیه نباشید. چراکه قرار نیست کسی به خاطر موم های ذوب شده آسیب ببیند یا فرش یا میز شما به خاطر شمع های ذوب شده از بین بروند.

شمع وارمر عطری چند ساعت روشن می ماند؟

زمان سوخت شمع وارمر عطری با توجه به نوع این شمع ها متفاوت است. ولی معمولاً شمع های وارمر عطری بین ۴ تا ۵ ساعت قابل استفاده هستند و اگر کمتر از این زمان از آن ها استفاده کنید، می‌توانید دوباره بارها این شمع ها را روشن کنید و از رایحه خوش آن ها لذت ببرید. شمع‌های عطری که دارای رنگ‌های مختلفی هستند به شکل‌های گوناگونی هم تولید می‌شوند. به عنوان مثال بهترین شمع وارمر عطری ممکن است از نظر شما شمع کوچک دایره ای باشد، اما بعضی دیگر از افراد شمع وارمر قلبی را انتخاب کنند. به هر حال به دلیل این که شمع وارمر عطری بدون دود است و عطر بسیار خوشی را در فضا پراکنده می‌کند، مورد توجه همه قرار گرفته است.

خرید شمع وارمر عطری

قیمت شمع وارمر عطری

قیمت شمع وارمر عطری با توجه به اندازه شکل و همچنین کیفیت پارافین آن متفاوت است. شمع وارمردار علاوه بر گرم کردن و روشنایی، عطر های بسیار متنوعی هم در فضا پراکنده می‌کند، اما اگر بخواهید این شمع ها را به صورت بسته بندی بخرید، هزینه بیشتری باید بپردازید تا اینکه بخواهید با در نظر گرفتن قیمت شمع وارمر دونه ای، این شمع ها را به صورت تک عددی بخرید.

توجه داشته باشید که هر چه شمع ها از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشند، قیمت های بیشتری دارند، اما این شمع ها از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند. چراکه ماندگاری بیشتری دارند و نیازی نیست شما پس از یک ساعت استفاده از آن ها مجدد نیاز داشته باشید یک شمع دیگر بردارید و روشن کنید.

بهترین شمع وارمر عطری

بهترین شمع وارمر عطری جزو شمع‌های گروه هنری ناچو است که بدون دود هستند و مدت زمان زیادی روشن می مانند. شمع های وارمر ناچو که بیشتر جنبه تزیینی دارند و در رنگ ها و شکل های مختلفی تولید می شوند، با بهترین رایحه های وارداتی ساخته می شوند.

و اما سخن آخر!

در صورتی که قصد خرید شمع وارمر عطری را دارید، می‌توانید به وبسایت ناچو یا فروشگاه آنها در تهران، ولنجک سر بزنید. تمام شمع‌های عطری عرضه شده در این برند که دارای نماد اعتماد آنلاین است، بدون وقفه می‌توانند تا ۴ ساعت روشن بمانند و همچنان عطر دلپذیر خود را حفظ کنند. این شمع‌ها علاوه بر گرم نگه داشتن غذا، دم‌نوش یا چای، برای معطر کردن و رمانتیک کردن فضا نیز قابل استفاده هستند. (۰۲۱۲۲۱۸۷۴۰۲ دفتر فروش ناچو)

banner