معرفی و خرید میوه‌های خارجی با طعم‌های فراموش‌نشدنی

صفحه اصلی/مقالات/معرفی و خرید میوه‌های خارجی با طعم‌های فراموش‌نشدنی

میوه‌ها فواید زیادی برای بدن انسان دارند و در ردیف دوم هرم غذایی قرار می‌گیرند. این خوراکی‌های خوشمزه با طعم و عطر بی‌نظیرشان، کام‌تان را نوازش می‌دهند، سپس وارد بدنتان می‌شوند و با ویتامین‌ها و مواد مغذی‌شان سلامتی‌تان را تضمین خواهند کرد.

در بین انواع میوههای متداولی که همیشه در میوه‌فروشی‌ها می‌بینید و قطعاً با خواص برخی از آن‌ها آشنا هستید، میوه‌های دیگری نیز وجود دارند که از خارج از کشور وارد می‌شوند و شاید با آن‌ها بیگانه باشید. چشیدن طعم میوه‌های خارجی برای خیلی‌ها یک فانتزی زیباست که خوشبختانه برخی از واردکننده‌ها این فانتزی و رویا را تبدیل به حقیقت کرده‌اند.

در بسیاری از میوه‌فروشی‌های معتبر، انواع میوه‌های خارجی و استوایی به فروش می‌رسند. این خوردنی‌های دلپذیر جای هر نوع تنقلات پر ضرر را می‌گیرند و با مزه فوق‌العاده‌شان شما را تبدیل به طرفدار پر‌و‌پا‌قرص خود می‌کنند. اما آیا با این میوه‌ها آشنا هستید؟

آشنایی با انواع میوه‌های خارجی

در ادامه لیستی از انواع میوه خارجی و استوایی را می‌آوریم که حتی با خواندن نام و توضیحاتشان آب دهانتان راه می‌افتد و متمایل می‌شوید طعمشان را بچشید:

کیوانو،‌ ترکیبی از خیار و موز

کیوانو یک میوه آفریقایی است که طعم شبیه به خیار و موز دارد. در واقع کیوانو‌های نارس مزه خیار و کیوانوهای رسیده مزه موز می‌دهند. البته مثل موز و خیار نیازی به پوست‌کندن این میوه نیست؛ در واقع شما باید میوه را به دو بخش تقسیم کرده و سپس آن را با قاشق نوش‌جان کنید.

کیوانو، میوه آفریقایی خوشمزه

با کیوانو می‌توانید انواع اسموتی‌های خوشمزه را تهیه کنید و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. کمی شکر یا نمک نیز طعم این میوه را لذیذتر می‌کند.

موسترا، میوه ای خطرناک

در لیست انواع میوه‌های استوایی نام موسترا بیشتر از مابقی خودنمایی می‌کند؛ این میوه مزه‌ای ترکیبی از موز، آناناس و توت‌فرنگی را می‌دهد و حتی می‌توان ته‌مزه‌هایی از نارگیل یا انبه را نیز با آن چشید.

بسیاری از متخصص‌های تغذیه مصرف موسترا را تا زمانی که نرسیده است، ممنوع کرده‌اند؛ چراکه میوه نارس مونسترا به‌دلیل وجود اگزالات به دستگاه گوارشتان بسیار آسیب می‌رساند! بنابراین باید تا زمان رسیدن کامل این میوه صبر و سپس آن را نوش‌جان کنید.

سیب گلی، طعم اسیدی و شیرین

یکی دیگر از انواع میوه های خاص سیب گلی است که با رایحه‌ای ملایم بسیاری از افراد را طرفدار پروپاقرص خود می‌کند. این میوه با طعم شیرین و اسیدی که شباهت زیادی به سیب فوجی دارد، به‌عنوان یک میان‌وعده خوشمزه می‌تواند صرف شود.

سیب گلی، خوشمزه و دلپذیر

شما می‌توانید این میوه را همانند سیب معمولی نیز نوش‌جان کنید. همچنین امکان تهیه انواع ژله و مربا را نیز با آن دارید. بنابراین اگر می‌خواهید دسر‌های خوشمزه تهیه کنید، سیب گلی با رایحه و طعمی دلپذیر بهترین گزینه پیش‌روی‌تان خواهد بود.

لیمو انگشتی،‌ مراقب انگشت دستتان باشید

یکی از انواع میوه های استوانه ای لیمو انگشتی است که در کشور استرالیا کشت می‌شود. این میوه خوشمزه شباهت زیادی به انگشت دستتان دارد، به‌همین‌دلیل به آن لیمو انگشتی می‌گویند.

اگر این میوه را با چاقو برش دهید، پالپ‌های مروارید رنگی از آن بیرون می‌ریزند که توجه‌تان را به‌خود جلب می‌کنند. این پالپ‌ها به‌رنگ‌های مرجانی، سبز، قرمز سیاه زرد هستند و این میوه را جزء انواع خوردنی‌های خاص و متفاوت می‌کنند.

طعم لیمو انگشتی شباهت زیادی به طعم لیموی معمولی و گریپ‌فروت دارد. این میوه قیمت نسبتا بالایی داشته و به‌همین‌دلیل بسیاری از مردم فقط برای تزیینات دسر‌ها و غذا‌های خود آن‌ها را می‌خرند و استفاده می‌کنند.

یانگ می‌، نوعی از میوه های چینی

در لیست میوه های چینی یانگ‌می توجه‌ها را به‌سمت خود جلب می‌کند؛ این میوه شباهت زیادی به‌تمشک و توت‌فرنگی دارد.

یانگ‌می‌های تازه طعم بسیار بهتری دارند، بنابراین این میوه را تازه نوش‌جان کنید تا از خوردنش لذت ببرید.

پاندانوس

میوه پاندانوس یکی از میوه های مالزی است که به‌آناناس شباهت زیادی دارد و با پوسته‌ای ضخیم و آجدار می‌توان آن را به کره‌زمین نیز تشبیه کرد؛ چون بافتی لایه‌لایه دارد. طعم شیرین این میوه قطعاً شما را راضی می‌کند.

پاندانوس به‌عنوان یکی از خوشمزه‌ترین میوه های خارجی روش صرف ساده‌ای دارد. برای صرف این میوه کافیست میوه را از وسط برش دهید و پوست آن را بکنید. اکنون لایه‌های اطراف هسته را نوش‌جان کنید و لذت ببرید.

سرخالو، اصالتی پاکستانی

سرخالو یکی از میوه های پاکستانی است که به رنگ قرمز و بافتی چرم و تیغ تیغی به‌بار می‌آید. شما می‌توانید از این میوه در انواع دسر‌ها استفاده کرده و طعمی متفاوت به دسرهایتان ببخشید.

سرخالو به‌عنوان یکی از مقوی‌ترین میوه های خارجی مزیت‌های زیادی برای بدن دارد؛ از جمله خواص سرخالو یا لیچی می‌توان به روان‌شدن گردش خون بدن، به‌تعویق‎‌انداختن کهولت سن و ... اشاره کرد.

به راحتی با چند کلیک ساده میوه‌های سراسر جهان را در خانه خود داشته باشید...

در این مطلب میوه‌های خارجی خوشمزه‌ای را معرفی کردیم که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند و توانسته‌اند توجه‌های زیادی را به‌خود جلب کنند. این میوه‌ها معمولاً در میوه‌فروشی‌های معتبر پیدا می‌شوند. شما می‌توانید اطلاعات کامل‌تر درباره این میوه‌ها را در بلاگ اسنپ فود بخوانید.

اگر نمی‌توانید میوه‌های خارجی را به‌راحتی پیدا کنید، از سامانه سفارش میوه انلاین اسنپ فود استفاده کنید. این سامانه نزدیک‌ترین میوه‌فروشی‌های محله‌تان را برای شما لیست می‌کند و شما می‌توانید انواع میوه‌ها را از این میوه‌فروشی‌ها سفارش دهید. در این سامانه‌ها امکان خرید انواع میوه استوایی شبیه انبه یا سایر میوه‌های خارجی دیگر وجود دارد. این سامانه‌ها سفارشتان را به‌محل زندگی‌تان از نزدیک‌ترین شعبه‌ها ارسال خواهند کرد.

banner