معرفی پیج سایت آماده

پیج سایت آماده یکی از بهترین پیج های اینستاگرامی در خصوص راه اندازی انواع وب سایت می باشد توصیه میشود که اگر قصد داشتن سایت دارید حتما این پیج را مشاهده نمایید

صفحه اصلی/بهترین وب سایت ها/معرفی پیج سایت آماده
بازدید کل : ۳۲۵ -بازدید امروز : ۱

معرفی پیج سایت آماده

پیج سایت آماده به نشانی site_amade@ یکی از مجموعه هایی هست که با یک ایده جدید میتواند گزینه عالی برای عزیزانی باشد که به دنبال راه اندازی سایت و داشتن یک سایت شرکتی یا فروشگاهی حرفه ای و درجه یک هستند . در این پیج با روش هایی که در نظر گرفته اند شما میتوانید سایتی عالی و زیبا با هزینه های فوق العاده اندک و راه اندازی در کمترین زمان داشته باشید .

banner

معرفی خدمات پیج سایت آماده

این پیج نمونه سایتهایی را در پیج خود قرارداده است که تقریبا شامل همه مشاغل میشود و شما میتوانید با قیمت های بسیار مناسب یکی از آنها را انتخاب نمایید و بخواهید که با محتوای شما سایتی مشابه را برایتان پیاده سازی کنند .

به سادگی هرچه تمامتر صاحب وب سایت شوید

رویکرد این مجموعه این است که شما بدون هیچ دغدغه ای و یدون اینکه نیاز باشد زمان زیادی را صرف کنید سایتی حرفه ای و زیبا داشته باشید ، کافیست یک نمونه را برگزینید و محتوای خود را ارسال نمایید تا با محتوای شما سایتی مشابه موردی که انتخاب کردید راه اندازی شود کاملا حرفه ای و با مالکیت صد در صدی شما ( یعنی سایتی برای شما به صورت حرفه ای راه اندازی خواهد شد بدون استفاده از سایت سازها ) . حتی میتوانید تهیه تصاویر و محتوای سایت را نیز به طور کامل به عهده این مجموعه قرار دهید .
اگر نمیدانید که چه سایت یا چه تمی برای شما مناسب است میتوانید از مجموعه سایت آماده مشاوره بگیرید تا بهترین سایت برای شما راه اندازی گردد .

قیمت های سایت آماده

قیمتهای سایت های این پیج با توجه به کیفیتی که دارند کاملا پایین در نظر گرفته شده اند و قیمت های به روز آنها را نیز از پیجشان در قسمت هایلایت تعرفه ها میتوانید مشاهده نمایید ، به دلیل اینکه این سایت ها از قبل گرافیک آنها طراحی شده و جایگاه های المنت های آن مشخص گردیده بسیار در هزینه های طراحی سایت شما صرفه جویی خواهد شد اما اگر سایتی سفارشی بخواهید که کاملا باب میل شما باشد بایستی هزینه های هنگفتی را بپردازید اما با همکاری با این تیم در کنار تنوع بالایی که دارند و آپدیت دائمی سایتهایشان میتوانید با کمترین هزینه سایتی درجه یک و حرفه ای داشته باشید .

طراحی ویژه گوگل

تمامی وب سایت هایی که در این مجموعه طراحی می گردند با در نظر گرفتن آخرین استانداردهای گوگل انجام خواهند شد ، تا بتوانید چه در بحث سئو و چه در بحث تبلیغات گوگل به نتایج درخشانی برسید . این سایت ها به خصوص برای کسانی که قصد تبلیغات گوگل دارند بسیار مناسب است زیرا که کاملا جوابگوی شما خواهد بود و نیاز به صرف هزینه های هنگفت برای راه اندازی سایت نیز نخواهد بود .

برخی از ویژگی های این مجموعه را در تصویر زیر میتوانید ببینید 

قابلیت ارتقا و ویرایش

از جمله ویژگی های خوب این سایت ها قابلیت ویرایش و ارتقا در هر زمانی است که قصد گسترده کردن سایت خود را دارید ، یعنی شما هر قابلیت یا صفحه ای را که بخواهید میتوانید با هزینه های جزیی به وبسایت خود اضافه نمایید یا بخش هایی را کم یا زیاد کنید . حتی میتوانید تغییرات آن را به افراد دیگری بسپارید یا خودتان در صورت دیدن آموزش های لازم تغییراتی را در سایت اعمال کنید .

پشتیبانی بسیار قوی

شما حتی اگر دارای بهترین سایت هم باشید اما تیم طراح آن پشتیبانی خوبی نداشته باشد به احتمال فراوان دچار چالش های زیادی خواهید شد زیرا که ممکن است مشکلاتی برای سایت یا هاست شما و یا خطاهایی در آن به وجود بیابید یا بخواهید تغییراتی جزیی در محتوا یا اطلاعات تماس آن بدهید ، اگر که پشتیابنی خوبی از سایت شما صورت نگیرد کم کم برای آن سایت بی استفاده خواهد شد و حتی ممکن است که تمام هزینه های شما هدر برود .
یکی از نقاط قوت مجموعه سایت آماده پشتیبانی قوی و همه روزه حتی روزهای تعطیل و پاسخگویی و رفع اشکال سایت های شما با صبر و حوصله می باشد .