نشانه های سرد مزاجی و درمان آن

نشانه های سرد مزاجی و درمان آن: یکی از شایع ترین اختلالات جنسی که باعث می شود در رابطه زوج با یکدیگر مشکلاتی را احساس نمایند ، سرد مزاجی در مردان یا زنان می باشد .

صفحه اصلی/مقالات/نشانه های سرد مزاجی و درمان آن

نشانه های سرد مزاجی و درمان آن

نشانه های سرد مزاجی و درمان آن

یکی از شایع ترین اختلالات جنسی که باعث می شود در رابطه زوج با یکدیگر مشکلاتی را احساس نمایند ، سرد مزاجی در مردان یا زنان می باشد .

برای درمان سردمزاجی در مردان و یا زنان ابتدا باید علت آن را شناسایی کرد. شایع‌ترین علل سرد مزاجی در مردان و زنان عبارت‌اند از:

دلالیل سرد مزاجی در آقایان:

سرد مزاجی آقایان به علت پایین بودن سطح تستوسترون:

تستوسترون یکی از مهم‌ترین هورمون‌ها در بدن مردان به‌شمار می‌رود. این هورمون توسط بیضه‌ها ساخته می‌شود و مسئول ساخت عضلات و استخوان‌ها و همچنین محرّک تولید اسپرم است. سطح طبیعی تستوسترون در بدن باعث ایجاد انگیزه‌ی جنسی می‌شود؛ پس افت تستوسترون می‌تواند یکی از علل سرد مزاجی مردان باشد.

سرد مزاجی آقایان به علت مشکلات جسمی:

یکی دیگر از دلایلی که باعث سردمزاجی در مردان میشود ؛ آن است که از درد جسمی رنج می برد که شاید حتی خود او هم تاثیراین درد بر قوای جنسی خود را متوجه نمی شود و یا در مواردی مشاهده می شود که فرد حتی از بیماری خود خبر ندارد اما تاثیر آن بر روی قوای جنسی وی باعث شده است تا فرد احساس کمبود و ضعفی را در خود داشته باشد . بیماری هایی مثل فشار خون بالا ، ام اس ، دیابت یا قند خون بالا و …. می تواند در مردان باعث سرد مزاجی شود .

سرد مزاجی آقایان به علت استرس و اضطراب:

همه مردم دنیا از تاثیر مخربی که استرس و اضطراب بر روی جسم و روح آنان میگذارد تا حد قابل قبولی با خبر هستند . در دنیا امروز و با بیشتر شدن مشغله های کاری و فکری ، سایه استرس و اضطراب بر روی تمام مردم جهان ، به ویژه مردان بیشتر احساس می شود . استرس علاوه بر آنکه ذهن و فکر افراد را تحت تاثیرخود قرار می دهد باعث می شود تا بدن از حالت روتین و عادی خارج شده و اختلالاتی را بر روی جسم فرد نیز بوجود بیاید .

سرد مزاجی آقایان به علت مصرف برخی داروها:

مصرف برخی از داروها می‌تواند سطح تستوسترون خون را پایین میاورد؛ همان‌طورکه گفتیم کاهش سطح تستوسترون از علت‌های شایع سرد مزاجی مردان است. داروهایی که می‌توانند سطح تستوسترون خون را پایین بیاورند عبارت‌اند از:

  • شیمی‌درمانی یا پرتودرمانی برای سرطان

  • هورمون‌هایی که برای درمان سرطان پروستات استفاده می‌شوند.

  • کورتیکواستروئیدها (کورتون)

  • مسکن‌ها؛ مانند مورفین و کدئین

  • داروی ضدقارچ کتوکونازول

  • سایمتیدین؛ دارویی که برای سوزش سردل و بیماری ریفلاکس معده استفاده می‌شود.

  • استروئیدهای آنابولیک که ممکن است ورزشکاران برای افزایش توده عضلانی استفاده کنند.

:دلالیل سرد مزاجی در بانوان

سرد مزاجی بانوان به علت مشکلات جسمی:

یکی از مهمترین دلایل سرد مزاحی در زنان به خصوص آنهایی که قبلا هیچ مشکلی برای برقراری رابطه نداشته اند، بروز برخی مشکلات جسمی و بیماریها است. دلایل جسمی زنان عبارتند از:

  • خشکی واژن

  • آتروفی واژن

  • واژینیسموس (انقباض غیر ارادی عضلات ناحیه واژن در هنگام دخول)

  • احساس درد هنگام مقاربت

  • عفونتهای تناسلی

  • زخم تناسلی

  • پایین بودن استروژن

سرد مزاجی بانوان به علت عاطفی :

علل عاطفی سرد مزاجی شامل تجربه جنسی ناهنجار در گذشته مانند خشونت و یا تجاوز جنسی، فاصله احساسی از همسر، مشکلات ارتباطی، مسائل عاطفی حل‌نشده، مشاجرات، تابوهای شخصی و یا دفع احساسات جنسی می‌باشد. همچنین برخی از زنان هنگام معاشقه، احساس گناه، شرم، اضطراب، افسردگی و یا خستگی را تجربه می‌کنند. ترس از بیماری‌های مقاربتی یا ترس از بارداری نیز می‌تواند منجر به کاهش میل جنسی شود. عدم اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس پایین نیز منجر به سرد مزاجی زنان می‌گردد.

سرد مزاجی بانوان به علت مصرف بعضی از داروها:

بعضی از داروها به‌ویژه داروهای ضد افسردگی می‌توانند دلیل سردمزاجی زنان باشند. این دسته از داروها با نام SSRI یا مهارکننده‌های بازجذب سروتونین شناخته می‌شوند و یکی از عوارض جانبی این داروها کاهش میل جنسی در زنان است.

سرد مزاحی بانوان به علت تغییرات سطح هورمون‌ها:

تغییر در سطح هورمون‌های زنان بسیار شایع است و این مسئله یکی از شایع‌ترین علل سرد مزاجی زنان است که می‌تواند تأثیر بسزایی در رابطه‌ی جنسی شما داشته باشد. این تغییراتی هورمونی ممکن است به علت : یائسگی، دوران بارداری و شیردهی نیز باشد.

حالا برای درمان این مشکل چه باید کرد :

برای درمان این مشکل راه حل های مختلفی وجود دارد : شما میتوانید از مشاوره کمک بگیرید ، از شربت های تقویت قوای جنسی استفاده کنید و همچنین برای کسانی که سطح هورمونشان پایین است ، هورمون درمانی گزینه مناسبی است.

شربت گیاهی تقویت قوای جنسی ویرمان :

شربت ویرمان برند جدید از شربت طاها سابق با ترکیبات گیاهی و کاملاً طبیعی مناسب افرادی است که دارای نعوظ ضعیف و ناپایدار میباشند و همچنین کاهش میل جنسی را تجربه میکنند. بسیاری از آقایان به دلایل مختلفی که ممکن است اتفاق بیوفتد، دچال شل شدن آلت و از بین رفتن قدرت نعوظ میشوند و امکان دخول برای آنها فراهم نیست. این محصول با ترکیبات سالمی که دارد عاری از هرگونه عارضه میباشد و استفاده از آن برای افرادی با بیماری های دیابت و فشار خون، هیچ گونه مشکلی ایجاد نمیکند.

ژل خوراکی کاماگرا:

ژل خوراکی کاماگرا که با محتوای طبیعی و منحصر به فرد خود یکی از بهترین محصولات طبیعی زناشویی است، راه حل هایی برای بسیاری از مشکلات مختلف مردان ارائه می دهد. با امکان از بین بردن چندین مشکل سلامت جنسی به طور همزمان، برای لذت بیشتر رابطه جنسی کاربرد دارد.

این دارو شباهت بسیاری به انواع ویاگراها دارد زیرا ماده ی اصلی و تاثیرگذارش سیلدنافیل میباشد، این ژل قابل حل شدن در آب میباشد و میتواند همراه با آن و یا به تنهایی میل گردد. علائم انفجاری نعوظ حدودا ۳۰ دقیقه پس از مصرف بروز میدهند و تا یک روز شما را با نعوظی سخت سیراب خواهند کرد( در نظر داشته باشید که قدرت ماندگاری حداکثری دارو ۳ ساعت است و پس از آن به مرور از قدرتش کاسته میشود).

طعم ژل خوراکی کاماگرا یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است، زیرا بر خلاف داروهای دیگر جنسی اصلا تلخ نبوده و اتفاقا دارای مزه های میوه ای از جمله آناناس، نارنگی، موز، انبه، توت فرنگی و حتی وانیلی و شکلاتی نیز میباشند. نکته ی جالب توجه اینکه هر ژل به تنها دارای یک طعم بخصوص است و شما با ۷ طعم در یک بسته بندی روبه رو خواهید بود. یک ویژگی متمایز ژل تقویت نعوظی کاماگرا ایجاد خوشبو کنندگی دهان میباشد و شما را در پیش بازی جنسی بسیار جنتلمن نشان خواهد داد، این ژل بسیار ساده و راحت از گلو رد میشود و برای مردانی که نسبت به مصرف قرص های خوراکی آلرژی نشان میدهند بسیار مناسب است.

کاندوم عروسکی:

کاندوم عروسکی مناسب برای زوج های جوان و تازه عروس هایی است که برای اولین بار رابطه جنسی را تجربه می کنند و بانوانی که ترس از آمیزش جنسی و برقراری رابطه دارند و کلا کسانیکه فضای شاد و فانتزی را در رابطه آمیزشی خود خواهان هستند.

انواع کاندوم عروسکی:

فاندوم ها دارای شکل های متنوعی هستند. مدل عشق یکی از پرفروش ترین هاست که در شب ولنتاین استقبال زیادی از آن می شود.

مدل های حیوانات مثل الاغ ، پری و بوفالو نیز طرفداران خود را دارد. مدل پوکیمون ،مینیون و بتمن نیز از شخصیت های کارتونی الهام گرفته و تولید شده اند. نکته ای که باید توجه داشته باشید این هست که کاندوم های عروسکی برای جلوگیری از بارداری و محافظت از بیماری های مقاربتی توصیه نمی شود. لاتکس استفاده شده در تولید این مدل ها ضخیم تر از سایر کاندوم های معمولی است. توجه داشته باشید کاندوم های عروسکی در رنگ های مختلف تولید می شود و هیچ وقت رنگی ثابتی ندارند.

banner