بهترین کلینیک های کاشت مو در رودهن

اگر به دنبال بهترین کلینیک های کاشت مو در رودهن هستید ما در کنار شماییم تا بهترین ها را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید در زمینه ی کاشت مو به بهترین نتیجه دست یابید.

بالطبع پیش از اینکه دست به انتخاب یک مرکز کاشت مو بزنید واجب است برای دستیابی به یک خروجی کار رضایت بخش بدانید که یک کلینیک تخصصی کاشت مو چه ویژگی هایی را دارا می باشد.

کاشت مو از جمله عمل‌ های زیبایی و پرطرفدار در بین عموم مردم می‌باشد. کاشت مو به معنی جا به جایی فولکول‌ های مو از قسمت پر تراکم به نواحی کم تراکم است که فقط از بانک موی خود فرد امکان پذیر است. طبق قوانین داخلی ایران وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی این عمل فقط در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ های دارای مجوز انجام می‌شود. این مجوز در کلینیک های کاشت مو می‌بایست نصب و قابل رویت برای مراجعین باشد.در نتیجه چنانچه مایل هستید با بهترین مراکز کاشت مو در رودهن آشنا شوید فقط کافیست در بابرترین ها با ما همراه باشید.

شرکت های فعال این محدوده

نوین کاشت


شماره تماس ها : ۰۹۹۰۱۲۱۰۶۲۸
وب سایت : 

توضیحات تکمیلی :  استفاده از تجهیزات درجه یک / ارائه قیمت های رقابتی

banner

ثبت رایگان شرکت شما در این برگه

شما نیز می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر و راهنمایی هایی که در ادامه خواهد آمد خدمات خود و برند خود را در این صفحه ثبت نمایید

ثبت رایگان کسب و کار شما

عوامل تاثیر گذار در کاشت موی موفق:

در زمینه ی کاشت مو دو عامل کلی تاثیر دارند که شامل عوامل وابسته به ژنتیک و تخصص و رسیدگی کلیک انتخابی کاشت مو در  رودهن می باشد.

عوامل ارثی شامل:

۱ - بانک مو

۲ - ضخامت مو

۳ - ناحیه ی ریزش مو

عواملی که در بالا ذکر شده تقریبا ژنتیکی بوده و غیر قابل تغییر می باشد. دسته ی دوم که جزو وظایف یک کلیلک حرفه ای کاشت مو است شامل موارد زیر می شود.

۱ - مشاوره‌ ی قبل از عمل که توسط دکتر با بررسی بانک مو, جنس مو و ناحیه ریزش شما باید انجام شود و نتیجه کاملا شفاف و صادقانه به مشتریان اعلام گردد.

۲ - انجام کاشت مو که نیازمند یک تیم کاشت با تجربه ،متخصص و همراه با وسایل استاندارد و به روز دارد که در اتاق عمل های مجهز و VIP انجام می‌ شود.

۳ - مراقب های بعد از عمل که خود به تنهایی مهم و تاثیر گذار است.

متداول ترین روش های کاشت مو:

SUT

در این روش نیاز به بیهوشی و جراحی وجود ندارد و کم ترین دوران نقاهت را دارد.

FIT

در کاشت مو با روش غیر جراحی واحد های فولکولی توسط وسیله ی ظریفی به نام پانچ یک به یک از پشت سر خارج می گردند و این روش یک روش کم تحاجم است.

FUT

در این روش که یک روش تهاجمی می باشد یک نوار باریک از بانک مو برداشته می شود و محل بخیه می گردد.

ترکیبی

در این روش همان طور ‌که از نامش پیداست ترکیب دو روش اول و سوم است که مختص افرادی می باشد که حجم طاسی زیادی دارند

پیامد های انتخابی اشتباه:

اگر شما بتوانید دست به انتخاب درستی بزنید قطعا عوارضی برای کاشت مو پیش بینی نمی شود چرا که چنانچه کلینیک کاشت مو از ابزار و دستگاه‌های به روز، جراحان حاذق و تیم حرفه‌ ای بهره ببرد، احتمال عوارض کاشت مو به صفر می رسد. همچنین به دلیل عدم رعایت دستورالعمل مراقبت‌ های بعد از عمل برخی از عوارض مانند عفونت‌ها رخ می‌دهد. این دست از عوارض یا به دلیل سهل‌ انگاری بیمار یا ناشی از عدم ارائه ‌ی اطلاعات کافی از سوی کلینیک است. در نتیجه بسیار اهمیت دارد که در انتخاب خود نهایت دقت را به خرج دهید و یک مرکز کاشت موی حرفه ای و مجهز را انتخاب نمایید.

ویژگی های بهترین کلینیک های کاشت مو:

یکی از اولین و مهم ترین پارامتر هایی که در انتخاب کلینیک کاشت مو باید در نظر گرفت کیفیت ارائه خدمات مجموعه می باشد.اما همان طور که می دانید کیفیت یک ویژگی کلی است که خود تحت تاثیر پارامتر های مختلف می باشد.بهترین کار این است که قبل از انتخاب یک مرکز درمانی مناسب ویژگی هایی را مورد بررسی قرار دهیم . در نتیجه با ما در با برترین ها همراه باشید چرا که در این مبحث قصد داریم به مهم ترین ویژگی های یک کلینیک کاشت موی مناسب در رودهن اشاره نماییم.

برخورداری از تجهیزات به روز و پیشرفته:

یک کلینیک کاشت موی حرفه ای باید از تمامی تجهیزات به روز در این زمینه برخوردار باشد چرا که یک مرکزی که نام حرفه ای را به دوش می کشد بدون ابزار و لوازم پیشرفته و به روز قطعا قادر نخواهد بود که خدمات با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

اما گفتن این نکته خالی از لطف نیست که منظور از تجهیزات مدرن، شکل ظاهری شیک و زیبای دستگاه‌ ها نیست، بلکه اثر بخشی بالا و کیفیت آن‌ ها مد نظر است.

برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت:

مهم ترین و ابتدایی ترین ویژگی که در انتخاب خود باید به آن دقت نمایید برخورداری مرکز کاشت مو از مجوز رسمی وزارت بهداشت می باشد.این مجوز باید به گونه ای در مرکز زیبایی نصب شده باشد که در معرض دید همگان باشد.همان طور که همه ی مراکز تجاری، جواز کسب و مجوز رسمی خود را در محل کسب خود نصب می‌ نمایند تمامی کلینیک‌ های درمانی نیز باید این کار را انجام دهند.

پشتیبانی و ارائه مشاوره دقیق:

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که یک مرکز کاشت مو را جزو برترین مراکز ارائه خدمات قرار می دهد احترام به مراجعین و توجه دقیق به خواسته ی آن ها می باشد.منظور ما از احترام معنای لغوی آن نیست، بلکه ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، مهم ترین نوع احترامی است که یک مرکز ایده‌ آل درمانی برای بیماران و مراجعین خود قائل می باشد.یک کلینیک کاشت موی حرفه ای باید قادر باشد به خوبی به حرف های مراجعه کنندگان گوش دهند تا آنچه مد نظر آن ها می باشد را اجرا نمایند.

برخورداری از پزشکان و متخصصین حرفه ای:

قطعا پزشکان جزو اصلی ترین پایه های کلینیک های درمانی می باشد به همین خاطر باید از مهارت ،تخصص و وجدان کاری بالایی برخوردار باشند.تخصص و دانش لازمه‌ ی پزشک‌ بودن است، اما داشتن تجربه از آن هم مهم تر می باشد و فقدان تجربه می‌ تواند نتایج جبران‌ ناپذیری را در بر داشته باشد.

ارائه تنوع در خدمات درمانی:

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی روش های جدید و متفاوتی جهت کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد که پیش تر متداول ترین روش هایی که جهت کاشت مو در ایران مورد استفاده قرار می گیرد را عنوان نمودیم.از این رو، مهارت پزشکان و وجود تجهیزات و امکانات لازم، مهم ترین عامل برای تحقق روش های کاشت مو در یک کلینیک حرفه‌ ای به شمار می‌رود.

برخورداری از کادر ادرای و خدماتی مناسب:

یک مجموعه ی حرفه ای نه تنها از پزشکان ماهر و توانا تشکیل شده است بلکه تمامی پرسنل آن که شامل مدیران، پرستاران، کارشناسان پوست و مو و کادر اداری هستند افراد اخلاق مدار مسئولیت پذیر،حرفه ای و متخصص می باشند تا بتوانند بهترین خروجی کار را برای مراجعین رقم بزنند.کادر خدماتی و اداری در یک مرکز درمانی مانند یک زنجیره عمل می ‌کنند، به گونه‌ ای که اگر شخصی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، تمام زنجیره دچاره اختلال می گردد.

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم چنانچه شما نیز به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در رودهن هستید و نمی دانید از میان مراکز متعدد کاشت مو در رودهن کدام یک را انتخاب کنید ما در با برترین ها گلچینی از این مراکز را گرد هم آورده ایم تا شما بتوانید متناسب با معیارتان از میان میان برترین ها یکی را با خیال راحت انتخاب نمایید.به علاوه شما می توانید چنانچه تجربه ی استفاده از خدمات کاشت مو در تهران را داشتید ما را از تجربیات خود آگاه سازید تا نظرات و تجربیات شما در انتخاب گزینه ی مناسب به دیگران کمک نماید.

اگر شما جزو صاحبان یکی از بهترین مراکز کاشت مو در رودهن هستید و مایلید در میان لیست گلچین شده ی ما قرار بگیرد و یا یک مرکز حرفه ای کاشت مو را می شناسید که خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد می توانید به راحتی کلینیک مورد نظر خود را در این صفحه ثبت نمایید.