چه عواملی بر قیمت نظافت منزل تاثیر دارد

در این مقاله بررسی شده است که برای سفارش خدمات نظافت منزل چه مولفه هایی بر روی قیمت اثر گذارند

صفحه اصلی/مقالات/چه عواملی بر قیمت نظافت منزل تاثیر دارد
بازدید کل : ۱۸۴ -بازدید امروز : ۲

چه عواملی بر قیمت نظافت منزل تاثیر دارد

هر خانه ای چه بزرگ باشد چه کوچک ،آپارتمانی باشد یا ویلایی ،شمالی باشد یا جنوبی به صورت مرتب به نظافت و گردگیری  نیاز دارد تا محل زندگیمان جای برای کسب آرامش و زندگی بهتر و با کیفیت تر باشد.اما برخی از افراد هستند که به دلایل مختلف نمی توانند این کار را انجام دهند یا مشغله های کاری بیش از حد دارند ،یا بیماری خاصی مانع فعالیت می شود و یا اصلا علاقه ی به انجام خدمات نظافت منزل در هیچ یک از اعضای خانواده دیده نمی شود در این مواقع است که ما باید یک شرکت نظافت منزل مناسب را جهت انجام امور نظافت انتخاب نماییم.شاید یکی از بزرگ ترین دغدغه های افراد برای انتخاب یک شرکت نظافتی مناسب قیمت باشد .به همین خاطر ما امرزو در با برترین ها کنار شما هستیم تا عوامل تاثیر گذار بر قیمت خدمات نظافت منزل را بررسی نماییم. در نتیجه فقط کافیست با ما همراه باشید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خدمات نظافت منزل:

عوامل متعددی بر میزان قیمت خدمات نظافت منزل تاثیر می گذارد که ما در این مبحث قصد داریم به آن ها اشاره نماییم.

زمان انجام خدمت نظافت منزل :

یکی از گزینه هایی که قیمت خدمات نظافت منزل را تحت تاثیر قرار می دهد ساعتی می باشد که کارگر در منزل شما مشغول به کار است .برخی افراد به صورت ساعتی کار می کنند و بلطبع بنا به نظر شما می باشد و برخی افراد نیز مایل هستند هزینه یک روز کامل کارگر را بپردازند تا آن ها برای یک روز تمامی کارهای محوله را به اتمام برسانند.در نتیجه بر اساس میزان ساعت  کاری نیروی خدمات منزل مقدار دستمزد نیز تغییر پیدا می‌کند.

مرد یا بانو بودن نیرو ی خدماتی:

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت خدمات نظافتی در منزل تاثیر می گذارد جنیست نیروی خدماتی می باشد .شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چه فرقی میکند.!!!؟باید  خدمتتان عرض کنم که هزینه ی ارائه ی خدمات نظافت توسط خانوم ها معمولا بیشتر است چرا که آن ها با دقت و وسواس بالا تری می توانند این مهم را به اتمام برسانند.

متراژ خانه:

متراژ خانه و میزان بزرگ بودن و یا کوچک بودن آن نیز صد در صد بر قیمت ها تاثیر گذار است چرا که هر چه منزل مسکونی شما بزرگ تر باشد ساعت های بیشتری را می طلبد تا صرف تمیز کردن آن شود.

سرویس های بهداشتی:

هر چه در یک محل تعداد سرویس های بهداشتی بیشتر باشد هزینه ی نظافتی آن نیز بیشتر است.نظافت سرویس های بهداشتی به دلیل حساسیت بیشتر مشتریان به صرف زمان  و دقت بیشتری جهت نظافت نیاز دارند چرا که میزان آلودگی این فضا ها از دیگر نقاط خانه بیشتر است.

مواد شوینده:

همان طور که می دانید قیمت مواد شوینده به صورت روز افزون در حال گران شدن است و این طبیعیست که میزان استفاده از مواد شوینده نیز در زمینه ی افزایش یا کاهش قیمت ها تاثیر گذار باشد.اگر این وسایل از جانب نیروی نظافتی تامین شود، مشتریان عزیز هزینه های آن را پرداخت خواهند کرد. در برخی مواقع هم مشتریان از قبل وسایل و موارد لازم را در اختیار نیروی نظافت منزل قرار می دهند.

تعداد دفعات نظافت منزل:

تعداد دفعات نظافت منزل، دیگر عامل موثر بر قیمت نظافت منزل می باشد. منازلی که در فواصل زمانی کوتاه تر مورد نظافت قرار می گیرند عمدتا تنها به یک گردگیری و نظافت سطحی نیاز دارند. اما منازلی که دیر تر تمیز می شوند، نیاز به نظافت عمیق تری خواهند داشت. بنابراین، نیروی خدماتی اعزامی می بایست وقت و انرژی بیشتری صرف نظافت چنین منازلی بنمایند.

سطح کمک نیروی خدماتی:

نظافت منزل شامل موارد متعددی می شود. برای نمونه، اگر خدمات مبل شویی و یا قالی شویی به آن اضافه شود، قیمت نهایی خدمات نظافت بلطبع تغییر خواهد نمود.

نوع خدمت ارائه شده:

این موضوع که شما چه خدماتی را می خواهید از شرکت نظافت منزل دریافت نمایید به صورت مستقیم بر قیمت ها تاثیر گذار خواهد بود.

البته شرکت های خدمات نظافتی برآورد های متنوعی از هزینه نظافت منزل ارائه‌ می‌ کنند برای مثال هزینه ی نظافت راه پله ها ، قیمت ساعت کاری مختلف، تعداد طبقات و تعداد واحد ها ی و .... میزان دریافت دستمزد هر شرکتی متفاوت خواهد بود.

تعداد اتاق ها:

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت نظافت منزل تاثیر گذار است تعداد اتاق های واحد مسکونی می باشد که حتما قبل از انجام هر  کاری باید با شرکت مورد نظرتان جهت دریافت قیمت های دقیق در میان بگذارید.به عنوان مثال، دو منزل که دارای وسعت یکسانی بوده اما تعداد اتاقهای نابرابری دارند را در نظر بگیرید. منزلی که دارای تعداد اتاق های بیشتری می باشد، دارای تعداد دیوار ها و تعداد پنجره های بیشتری نیز می باشد. بدین ترتیب، نیروی خدماتی اعزامی از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، وقت و انرژی بیشتری صرف تمیز نمودن چنین منزلی خواهد نمود. چرا که هر اتاقی کمد و وسایل مجزایی دارد که مرتب کردن و نظافت همه آن ها زمان می طلبد.

نظافت محیط مسکونی یا تجاری:

اینکه محیط مورد نظر جهت نظافت، مسکونی است یا تجاری در دریافت خدمات نظافت نقش عمده و موثری دارد. زیرا محیط های تجاری یا اداری مختصات متفاوتی نسبت به محیط های مسکونی دارا می باشند و لوازم و اثاثیه موجود در آن ها نیز متفاوت است. در نتیجه به خدمات و تعداد نیرو‌ های متفاوتی نیز نیاز دارند.

نکات مهم در نظافت منزل :

بسیار توجه داشته باشید که در هنگام ثبت سفارش خدمات نظافت منزل در شرکت مورد تظرتان تصمیم بگیرید که خدماتی که می خواهید دریافت کنید نیاز به ظرافت دارد یا قدرت بدنی اگر نیاز به ظرافت دارد حتما تاکید کنید که نیروی خدماتی خانم برایتان اعزام گردد و اگر خدمات نظافتیان نیاز به قدرت بدنی دارد این مهم را توسط نیرو های خدماتی اقا به اتمام برسانید.

مورد دیگر که باید به آن توجه کنید این است که شرکتی را انتخاب نمایید که بعد از اتمام کار چنانچه از نتیجه کاری آن ها راضی نبودید آن ها قادر باشند نیرو های کاری بهتری را بدون دریافت هزینه مجدد در اختارتان قرار دهند تا به نتیجه ی مطلوب دست یابید.

نکته ی دیگر این است که اگر خدماتی که می خواهید دریافت کنید هم نیازظریف کاریست و هم قدرت بدنی بالایی می خواهد جهت جلوگیری از افزایش قیمت خدمات نیرو ی خدماتی مردی را انتخاب نمایید که قادر باشد هر دو کار را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

پایین آوردن هزینه خدمات نظافت منزل:

یکی از راهکار هایی که به شما کمک می کند هزینه ی نظافت منزل خود را پایین بیاورید این است که این کار را به صورت منظم انجام دهید برای مثال چنانچه شما فردی هستید که به دلیل مشغله ی کاری و یا دلایل دیگر قادر نیستید محیط منزل خود را نظافت نمایید با شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند تماس حاصل فرمائید و به صورت هفتگی منزل خود را به نیرو های آن ها بسپارید در این صورت زمان کم تری صرف تمیز شدن منزل شما می شود و به دلیل کار دائمی پرسنل شرکت ها هزینه ها پایین می آید و تخفیفات زیادی شامل حالتان می شود.

banner