خرید اکانت قانونی بازی با گیم سنتر

صفحه اصلی/بهترین وب سایت ها/خرید اکانت قانونی بازی با گیم سنتر
بازدید کل : ۹۵۵ -بازدید امروز : ۱

خرید اکانت قانونی ps4 و ps5

با سلام خدمت شما کاربران عزیز و گرامی در این نوشته قصد داریم که مروری داشته باشیم بر وب سایت و مجموعه گیم سنتر که در زمینه فروش اکانت های قانونی و ظرفیتی پلی استیشن چهار و پنج فعالیت می نماید و یکی از برند های بزرگ در این زمینه در کشورمان می باشد . با ما همراه باشید تا بیشتر با این مجموعه با سابقه و مطرح و خدمات آنها و ویژگی هایی که دارند آشنا گردید .
شما نیز اگر وب سایت یا مراجع مشابه دیگری را می شناسید و یا راجع به این مجموعه نظر خاصی دارید حتما آن را در قسمت دیدگاه ها درج نمایید تا تکمیل کننده این نوشته باشد.

banner

خرید و فروش اکانت های قانونی و ظرفیتی

همانطور که خود نیز می دانید و یا با آن در گیر هستید انجام بازی های کنسول هایی نظیر پلی استیشن چهار یا پنج در ایران به دلیل گران بودن نسخه های اصلی بازی ها و به صرفه نبودن دارای شرایط دیگری نسبت به سایر کشور ها می باشد . افراد زیادی بازی های مورد علاقه خود را از طریق اکانت های ظرفیتی یا هکی انجام می دهند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد . تهیه نسخه فیزیکی بازی ها شاید حس لذت بخش در دست داشتن بازی و همچنین دارا بودن همیشگی آن را به شما بدهد اما متاسفانه قیمت های آن با بالاتر رفتن ارز تا حدی پیش رفته است که کمتر کسی به سراغ آنها می رود .

وب سایت گیم سنتر یکی از سایت های معتبری می باشد که در زمینه فروش اکانت های قانونی برای کنسول های ps4 و ps5 فعالیت می نماید که در ادامه در مورد ظرفیت هایی که این شرکت ارائه می دهد و برخی از ویژگی های این مجموعه صحبت خواهیم نمود .

تفاوت اکانت قانونی با اکانت هکی در چیست

اکانت های هکی تنها مزیتی که دارند قیمت های بسیار پایین آن ها می باشد اما همانطور که از نام آن مشخص است این اکانت ها از هک کردن اکانت های دیگران به دست آمده است و هر آن ممکن است که از دسترس شما خارج شود از همین رو توصیه میشود که از این اکانت ها استفاده ننمایید و به جای آن از اکانت های قانونی استفاده نمایید . اکانت های قانونی اکانتی است که توسط افراد به صورت کاملا قانونی خریداری می گردد و آن اکانت با بقیه افراد به اشتراک گذاشته خواهد شد بدین ترتیب مبلغی که بابت آن اکانت پرداخته شده تقسیم بر تعداد مشترکان آن خواهد شد و هزینه کمتری برای افراد در پی خواهد داشت . معمولا وب سایت هایی همچون گیم سنتر در سه ظرفیت بازی ها را به فروش می رسانند که شامل ظرفیت های اول ، دوم و سوم می باشد .

مراحل تهیه بازی از وب سایت گیم سنتر

خوب اگر به دنبال خرید اکانت قانونی بازی های مد نظر خود هستید مثلا " خرید اکانت قانونی بازی فیفا ۲۳ " کافیست به وب سایت گیم سنتر با آدرس ( game-center.ir ) وارد گردیده و با یک جستجوی ساده بازی مد نظر خود را بیابید و در فیلد پلتفرم نوع کنسول و در فیلد ظرفیت نوع ظرفیتی را که میخواهید تهیه نمایید را ثبت کنید که بعد از اینکار قیمت نهایی برای شما نمایان خواهد شد و بعد از آن میتوانید با فشردن دکمه افزودن به سبد خرید و پر نمودن فرم دریافت اطلاعات تقاضای خود را برای پشتیبانان این سایت ارسال نمایید تا در کمترین زمان اکانت بازی مد نظرتان را در اختیارتان قرار بدهند . البته توصیه میشود که جهت تسریع در انجام کار رسید پرداختی خود را به واتس اپ یا تلگرام این مجموعه که در سایتشان می توانید بیابید ارسال نمایید تا پشتیبان ها در زمان کمتری پاسخگوی شما باشند . در این سایت هم اکانت قانونی PS5 و هم اکانت قانونی بازی های PS4 به فروش می رسد

ظرفیت های اکانت های قانونی قابل فروش

اکانت های بازی با ظرفیت اول : این اکانت ها قیمت پایین تری دارند اما معمولا دارای گارانتی نیستند اما روی قانونی بودن آن میتوانید حساب باز کنید دقت کنید در این ظرفیت قابلیت بازی فقط به صورت آفلاین وجود دارد همچنین این دسته از اکانت ها دارای قابلیت فروش مجدد نیستند

اکانت بازی با ظرفیت دوم : قیمت در این اکانت های ظرفیت دوم کمی بالاتر است اما به نوعی بهترین ظرفیت برای خرید اکانت قانونی بازی می باشد زیرا که دارای امکاناتی همچون قیمت مناسب ، گارانتی مادام العمر ، قابلیت بازی هم به صورت افلاین و هم به صورت انلاین و دارای قابلیت فروش مجدد می باشد .

اکانت بازی با ظرفیت سوم : با داشتن اکانت های دارای ظرفیت سوم میتوان تجربه بازی های آنلاین را بدون مشکل داشت در این اکانت تمام بخش های بازی باز است و برای ورود به بازی نیاز به اینترنت دارید و در حین اتصال اینترنت حجم چندانی از شما کم نمیشود مانند دیگر ظرفیت ها به تمامی قست های بازی دسترسی دارد. این اکانت ها نیز دارای قابلیت فروش مجدد می باشند و گارانتی مادام العمر نیز دارند .

کلام آخر

در پایان باید گفت این وب سایت میتواند انتخاب خوبی برای شما عزیزان جهت تهیه اکانت قانونی بازی های مورد علاقه شما باشد زیرا که هم قیمت های خوبی ارائه میدهند و هم پاسخگوی مناسبی دارند و در صورت نا رضایتی نیز مبلغ شما را به صورت کامل عودت خواهند داد .
همچنین سایت گیم سنتر دارای درگاه پرداخت آنلاین و نماد اعتماد الکترونیک جهت آسودگی خاطر بیشتر شما از خریدی مطمئن می باشد. اگر در خصوص این سایت یا سایت های مشابه نظری دارید حتما در قسمت دیدگاه ها آن را به اشتراک بگذارید .