معرفی برند ویکتوریا سکرت : تولید کننده ست لباس زیر زنانه

با برند معروف ست لباس زیر زنانه ویکتوریا سکرت Victoria's Secret را بیشتر آشنا شوید + معرفی کامل محصولات و تاریخچه تاسیس برند ویکتوریا سیکرت

صفحه اصلی/مقالات/معرفی برند ویکتوریا سکرت : تولید کننده ست لباس زیر زنانه

معرفی برند ویکتوریا سکرت : تولید کننده ست لباس زیر زنانه

ویکتوریا سیکرت (به انگلیسی: Victoria's Secret) یک برند طراح، تولید کننده، بازاریاب و فروشنده لباس زیر زنانه و لوازم آرایشی در آمریکا است.

ویکتوریا سیکرت توسط روی ریموند و همسرش گی ریموند به عنوان بزرگترین خرده فروش لباس زیر زنانه در ایالات متحده با نام نمایش مد ویکتوریا سیکرت تاسیس شد.

این شرکت در واقع یک زیرمجموعه است که در ایالات متحده، کانادا و انگلستان فعالیت می کند. اولین فروشگاه ویکتوریا سیکرت در مرکز خرید استنفورد در پالو آلتو کالیفرنیا افتتاح شد.

برند لباس زیر ویکتوریا سکرت

با برند ویکتوریا سکرت آشنا شوید

ویکتوریا سیکرت را می توان به عنوان بهترین و با کیفیت ترین برند لباس زیر زنانه در جهان دانست که دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد. اما اکنون به یک شرکت چند ملیتی تبدیل شده است که محصولات خود را در کشورهای مختلف مانند چین تولید و در سراسر جهان توزیع می کند.

این برند برای تولید محصولات خود از پارچه های مرغوب استفاده می کند و در اکثر مدل های اسفنجی از نگین و سایر زیور آلات برای تزیین محصولات خود استفاده می کند. تمرکز این برند بر روی تولید لباس زیر است و از این محصولات شروع به کار کرد اما هم اکنون در زمینه تولید عطر، جواهرات و سایر محصولات دنیای مد نیز فعال است.

شورت های زنانه این برند بیشتر به صورت جوراب شلواری و بیکینی تولید می شوند که برای خرید محصولات لباس زیر ویکتوریا سکرت کافیست به فروشگاه لباس زیر زنانه dadlistore مراجعه کنید. در صورتی که قصد خرید از یک برند شناخته شده دارید، مهم است که از یک فروشگاه معتبر لباس زیر زنانه خرید انجام دهید.

داستان نامگذاری برند ویکتوریا سکرت

دلیل نامگذاری ویکتوریا سیکرت; ویکتوریا نام ملکه انگلستان بود. به همین دلیل آقای ریموند برای احترام به لباس زیر زنانه از نام ویکتوریا استفاده کرد. قسمت "راز" یا همان سکرت به محصولاتی اطلاق می شود که در مغازه به فروش می رسند و تا حدی مخفی هستند (لباس زیر).
در ۳۰ سالگی، در سال ۱۹۷۷، آقای روی ریموند اولین فروشگاه ویکتوریا سیکرت را در یک مرکز خرید در پالو آلتو افتتاح کرد تا امپراتوری لباس خواب و لباس زیر خود را آغاز کند.

ست لباس زیر زنانه ویکتوریا سکرت

فعالیت های برند ویکتوریا سیکرت

  1.  در سال ۱۹۹۰ برند ویکتوریا سیکرت با استخدام مدل های برتر و مشهور دنیا راه را برای بازاریابی قوی شرکت خود باز کرد تا محصولات منحصر به فرد خود را در فشن شوهای این شرکت و یا سایر فشن شوها و در نتیجه عکس های محصولات برند ویکتوریا معرفی کند. سکرت با توجه به مدل های محبوب و معروفش تیتر همه اخبار روز دنیا شد.
  2. در سال ۱۹۹۲، ویکتوریا سیکرت خط تولید عطر، ادکلن و لوازم آرایشی خود را راه اندازی کرد. تنوع رایحه های عطرهای ویکتوریا سیکرت بسیار زیاد است اما در این میان اسپری بدن و کرم بدن ویکتوریا سیکرت به دلیل تنوع بی نظیر و کیفیت عالی و سازگاری با انواع پوست شهرت جهانی پیدا کرد.
  3. اگرچه تمرکز اصلی برند ویکتوریا سیکرت بر روی لباس زیر زنانه است، اما محصولات آن مانند پیژامه، مایو و کیف و کفش را نمی توان نادیده گرفت و نقش بسزایی در افزایش سود این شرکت داشته است.
  4. فشن شوهای ویکتوریا سیکرت همیشه و هر ساله توجه بسیاری از علاقه مندان به این برند را به خود جلب می کند. استفاده از مدل های زنده برای تبلیغ محصولات جذاب زنانه راهی برای افزایش مشتریان این برند و افزایش آمار فروش شرکت خواهد بود.

دلایل موفقیت برند ویکتوریا سیکرت

از عوامل موفقیت این برند می توان به توجه زیاد به تجربه خرید مشتریان اشاره کرد. سه عامل دیگر که در موفقیت مستمر آنها نقش داشته را می توان به شرح زیر دسته بندی کرد:

  • شوهای مد و تاثیری که مدل های این برند از فرشتگان ویکتوریا سیکرت بر شهرت آن در سراسر جهان گذاشتند.
  • کاتالوگ محصولات
  • انتخاب مکان مناسب برای نمایش محصولات خود در فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های خرده فروشی (فرشتگان ویکتوریا سیکرت)

امروزه با وجود رکود در فروش، ویکتوریا سیکرت با فروش سالانه ۸ میلیارد دلار و ۱۰۰۰ فروشگاه در سراسر جهان همچنان به حیات خود ادامه می دهد.

معروف ترین محصولات برند ویکتوریا سکرت

حوزه اصلی فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و تولید لباس زیر زنانه است و کار شرکت نیز با فعالیت در این صنعت آغاز شد. فعالیت های این شرکت باعث توجه بیشتر به این حوزه شد و این شرکت را می توان یکی از شرکت های پیشگام در صنعت مد البته در حوزه تخصصی خود دانست. این شرکت آمریکایی در حال حاضر بزرگترین شرکت فعال در این صنعت است اما گستره محصولات این شرکت تنها به این محصولات ختم نمی شود. در حال حاضر ویکتوریا سیکرت یکی از طراحان و تولیدکنندگان بزرگ در زمینه ساخت انواع عطر و اسپری بدن و حتی لوازم آرایشی است. عطرها و اسپری های این شرکت در کشور ما طرفداران زیادی دارد و شهرت خوبی برای خود ساخته است.

این شرکت بزرگ در دنیای مد و استایل علاوه بر برند اصلی لباس زیر و لباس خواب ویکتوریا سیکرت، خطوط تولید ثانویه ای غیر از این محصولات نیز دارد. محصولاتی شامل لباس شنا، لوازم آرایشی و بهداشتی مانند عطر و ادکلن، اکسسوری، محصولات بهداشتی و حمام و بدن و سایر لوازم جانبی.

ست لباس زیر ویکتوریا سکرت

۱. لباس خواب ویکتوریا سکرت

یکی از محبوب ترین انواع لباس های راحت، لباس خواب است. فرهنگ پوشیدن لباس خواب در ابتدا توسط پادشاهان و دربارهای سلطنتی ایجاد شد. اما در طول چند قرن اخیر این نوع پوشش در بین تمام اقشار جامعه رواج پیدا کرد. معروف ترین و زیباترین مدل لباس خواب در دنیا توسعه یافته توسط Victoria's Secret و طرح های آن میباشد

امروزه یکی از بهترین مدل های لباس خواب، لباس خواب راه راه سفید صورتی و آبی صورتی ویکتوریا است.

۲. ست لباس زیر زنانه Victoria Secret

صنعت پوشاک زیر زنانه مانند شورت و سوتین اکسسوری در ویکتوریا سیکرت بسیار گسترش یافت. این برند آمریکایی با ارائه مدل های شیک و مدل های جدید لباس زیر زنانه در کاتالوگ های پرطرفدار توانست سهم زیادی از این صنعت مد و استایل را به خود اختصاص دهد. امروزه این برند علاوه بر آمریکا در سرتاسر جهان نیز شهرت دارد.

۳. اکسسوری عطر و ادکلن Victoria Secret

برند ویکتوریا سیکرت خط تولید عطر و ادکلن خود را در سال ۱۹۹۲ تاسیس کرد. لباس شنا از سال ۲۰۰۲ تا آوریل ۲۰۱۶ در دسترس بود. خط شنا مجدداً در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. در سال ۲۰۱۹، لباس شنای ویکتوریا سیکرت در فروشگاه ها و در دسترس عموم قرار گرفت.
این برند بزرگ لباس زیر و لباس خواب و لوازم جانبی عطر و ادکلن و اخیراً کرم ضد آفتاب توانست با شناخت بازار مناسب و ارائه محصولات مد و استایل زنانه با کیفیت بالا خود را از ورشکستگی نجات دهد. اکنون این برند به یکی از برندهای بزرگ در صنعت مد و لباس جهان تبدیل شده است. نظر شما در مورد این برند محبوب چیست؟

موفقیت های برند ویکتوریا سکرت

  • بکارگیری بهترین مدل های جهانی در سال ۱۹۹۰ در این برند و تبلیغ و نمایش محصولات با کیفیت آنها به مردم و افزایش آمار فروش شرکت توسط این فرشتگان ویکتوریا سکرت.
  • افتتاح برندی برای نوجوانان به نام صورتی که فروش بالایی و استثنایی داشت زیرا تنها برندی بود که خط مجزایی برای نوجوانان باز کرد و همچنین خط تولید محصولات بهداشتی خود را به نام بادی راه اندازی کرد.
  • فروش محصولات در سال ۲۰۰۸ به بعد در عرصه بین المللی و افتتاح فروشگاه های همین برند در سراسر کانادا و اروپا.
  • کسب عنوان بزرگترین تولید کننده لباس زیر زنانه در جهان در سال ۲۰۱۹.

banner