برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه

صفحه اصلی/مقالات/برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه

همانطور که می دانید امروزه آموزش زبان انگلیسی یکی از مهم ترین مهارت هایی است که حتی جنبه ضروری پیدا کرده و عدم بلد بودن آن می تواند به آینده حرفه ای هر کسی ضربه بزند. با توجه به اهمیت آموزش این زبان است که همه ما تمایل داریم یک آموزشگاه خوب زبان انگلیسی پیدا کرده و ۰ تا ۱۰۰ این زبان را آموزش ببینیم. اما برترین آموزشگاه زبان انگلیسی کجاست ؟ در هر کجا که باشید طبیعتا تمایل دارید تا بهترین آموزشگاه زبان را پیدا کنید. ما در این مطلب قصد معرفی برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه را داریم.

پس اگر از ساکنین این شهر می باشید و به دنبال برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در این شهر نیز هستید این صفحه را به هیچ عنوان از دست ندهید و بهترین آموزشگاه زبان را در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید.

۳ برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه

هرچند که در این صفحه سعی ما این است که ۳ مورد از معروف ترین آموزشگاه های زبان در ارومیه و حتی کل ایران را به شما معرفی کنیم اما خوب است بدانید که بسیار ساده تر می توانید به لیستی از بهترین آموزشگاه های زبان در ارومیه دسترسی داشته باشید. در ادامه لینکی رابرای شما قرار می دهیم که می توانید به سادگی لیستی از برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه را در اختیار خود داشته باشید و مناسب ترین آن را برای خود انتخاب کنید.

برای مشاهده این لیست کافیست از طریق این لینک اقدام نمایید : آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه

علاوه بر لیست بالا می توانید از طریق این مطلب با ۳ تا از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در ایران آشنا شوید.

موسسه کانون زبان ایران (ILI : Iran language Institute)

یکی از قدیمی ترین موسسات در زمینه آموزش زبان انگلیسی بدون شک کانون زبان ایران است. شاید شنیده باشید که افراد زیادی نسبت به این آموزشگاه نقد های زیادی وارد کرده اند اما حقیقت این است که در حال حاضر فارق التحصیلان این موسسه از مسلط ترین افراد به زبان انگلیسی می باشند و حتی در آزمون و تست ها مختلف نتیجه بسیار قابل قبولی را به دست می آورند.

برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه

این آموزشگاه ترم های آموزش زبان خود را در سه مقطع کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می کند و این کلاس ها به صورت حضوری و گروهی برگزار می شود. خوب است بدانید که کتاب های مورد تدریس در این آموزشگاه کتاب های مخصوص خود کانون زبان ایران می باشد و تالیف این موسسه است. از مهم ترین ویژگی های کانون زبان ایران از برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه و در کل ایران می توان به این موارد اشاره کرد :

  • این موسسه در سر تا سر ایران شعبه دارد به همین علت یکی از برترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در ارومیه و ایران می باشد و در صورت نیاز می توانید درخواست مهمان یا انتقالی به شعبات دیگر را فراهم کند.
  • این موسسه برای هر گروه سنی کلاس های مخصوص به خود را دارد و افرادی در یک گروه سنی تحت آموزش متد مناسب خود قرار میگیرند.
  • دوره های آموزشی این موسسه از کودکی تا بزرگسالی برگزار می شود و در هر سنی می توان در این آموزشگاه ثبت نام کرد.
  • مدرک کانون زبان ایران از مدارک معتبر زبان محسوب می شود.
  • در این موسسه تمامی مهارت های شنیداری ، گفتاری ، نوشتاری و درک مطلب آموزش داده می شود.
  • امکان شرکت در کلاس های آنلاین این موسسه نیز برای شما امکان پذیر است.
  • در کانون زبان ایران علاوه بر زبان انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیولی ، آلمانی و عربی نیز تدریس می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موسسه کانون زبان ایران به عنوان یکی از برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه به وبسایت این موسسه مراجعه کنید.

موسسه زبان سفیر گفتمان (Go Safir)

یکی دیگر از برترین آموزشگاه های زبان در ارومیه بدون شک آموزشگاه سفیر گفتمان می باشد که بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه آموزش زبان انگلیسی دارد و در کل ایران نیز شعبات مخصوص به خود را دارد. این موسسه یکی از مشهور ترین موسسات زبان انگلیسی است که بیشترین تمرکز را بر روی مهارت های کاربردی گفتاری و شنیداری گذاشته است و زبان آموختگان این موسسه به خوبی در این دو مهارت عمل می کنند.

کتاب های تدریس شده در این آموزشگاه کتاب های آکسفورد می باشند که محیطی کاملا انگلیسی را برای زبان آموزان تداعی می کنند. این آموزشگاه نیز در دوره های مختلف و در سنین مختلف کلاس های خود را برگزار کرده و به عنوان برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه از این ویژگی ها برخوردار می باشد :

  • برگزاری کلاس ها به صورت ترمیک و فشرده
  • برگزاری کلاس های متون تخصصی مانند متون حقوقی و ..
  • امکان ثبت نام در کلاس های آنلاین این موسسه
  • اعطای مدارک بین المللی معتبر
  • آموزش زبان فرانسوی و انگلیسی
  • داشتن شعبه در سر تا سر ایران
  • و...

آموزشگاه زبان کیش

از دیگر برترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در ارومیه می توان به موسسه زبان کیش اشاره کرد که از شهرت خوبی برخوردار است و افراد زیادی در این موسسه ۰ تا ۱۰۰ زبان انگلیسی را می آموزند. این موسسه در حال حاضر در سر تا سر ایران شعبه دارد و در سه مقطع کودکان نوجوانان و بزرگسالان به آموزش این زبان می پردازند.

خوب است بدانید که این موسسه نه تنها در زمینه آموزش زبان انگلیسی از بهترین و برترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در ارومیه می باشد بلکه زبان هایی مانند فرانسه ، آلمانی و .. نیز در این آموزشگاه آموزش داده می شود. شما در آموزشگاه زبان کیش بر تمامی مهارت های مورد نیاز خود مانند گفتاری ، شنیداری ، نوشتاری و خواندن و درک مطلب مسلط می شوید با این تفاوت که در بر روی مهارت گفتاری بیش از سایرین تمرکز می شود.

در آخر خوب است بدانید که این موسسه دوره های مختلف آزمون معتبر زبان انگلیسی مانند تافل و آیلس را نیز برگزار می کنند و شما برای شرکت در این آزمون ها کاملا آماده می شوید. همچنین در پایان شرکت در این دوره ها مدرک مخصوص موسسه کیش را دریافت می کنید. بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موسسه به سایت این آموزشگاه مراجعه کرده و شعبه مورد نظر خود را در ارومیه پیدا کنید.

برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه

چگونه بهترین و برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه را پیدا کنیم ؟

در زمان پیدا کردن یک آموزشگاه خوب اسم های زیادی است که با آن رو به رو می شوید که انتخاب بهترین را برای شما دشوار می کند. برای پیدا کردن بهترین موسسه آموزش زبان انگلیسی تنها کافیست چند فاکتور را در نظر بگیرید و سپس خود می توانید بهترین گزینه را از بین لیست جلوی روی خودرا انتخاب کنید :

  • موسسه شما باید از فضا آموزش درستی برخوردار باشد که جمعی بودن و صحبت به زبان انگلیسی در طول کلاس از مهم ترین آن می باشد.
  • متد آموزشی باید جدید و متناسب با سن شما باشد در غیر این صورت آموزش ناقص خواهد بود.
  • موسسه منتخب شما باید از مبتدی تا پیشرفته را در بر داشته باشد و در حقیقت ۰ تا ۱۰۰ آموزش زبان انگلیسی را برگزار کند.
  • در طول کلاس ها مهارت ها مختلف شنیداری – گفتاری-نوشتاری و درک مطلب آموزش داده شده و فضای تمرین آن فراهم گردد.
  • آزمون های مناسب با سطح کلاس به طور منظم باید برگزار شود و نمرات باید درست و حقیقی تعیین شود تا از سطح خود مطمئن باشید.
  • از تجهیزات و ابزار مناسب جهت تقویت هر چهار مهارت استفاده شود تا شما در محیطی حقیقی این زبان را بیاموزید.
  • مدرس زبان شما باید خود به طور کامل به این زبان مسلط بوده و در پاسخ گویی به سوالات شما قابل باشد.
  • به تمام جنبه های زبان انگلیسی از قواعد تا قابلیت سخن گفتن توجه لازم داده شود.

در این صورت است که شما برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ارومیه را پیدا کرده اید. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

banner